Gå til innhold

Trenger hjelp med vakter på Streetmeet

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

jo, du har en del gode argumenter lars, men vi får se hvordan treffet blir, er enig i at 20 kr ikke er mye, men hva gjør man ikke for bil interessen?

( 12 timer i regnet som vakt på driftbattle-gratis )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det er bilinteresserte som kommer, og folk virkelig ønsker at det skal være mulig å arrangere slike treff som dette uten at det skal koste 180kr i inngang som på gatebil, så burde vel folk oppføre seg seriøst nok til at det forblir innteressant for slike som Team Sideways å arrangere slike treff som dette!

det blir alltid noen som ødelegger for noen, men da burde alle de som er seriøst interesserte i slike treff ta ansvar å si ifra til den personen(e)!

Hvis dette var en realitet så burde det ikke være nødvendig med vakter, med mindre det er noen formelle krav fra grunneier om dette eller likn.

Må bare si igjen at dette er utrolig bra tiltak av Team Sideways! kommer garantert til å donere penger dersom det er mulig! Da jeg ønsker at det skal kunne være mulig å arrangere flere slike treff!

Håper treffet blir vellykket, og at et treff som dette kan endre "ikke bilfrelste" sitt syn på dette og gi oss litt mer toleranse for interessen vår! og at det er mulig å drive med dette i kontrollerte former! :)

BMW CCN Member #7856

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg Slipstream, og prinsippet du snakker om fungerer Veldig bra om alle som kommer er Enige om det samme.

Problemet er at det finnes folk som ikke tåler å bli snakket til, som som tror de eier hele verden. Personlig hater jeg disse menneskene sterkt, og de kan siles lett ut ved en ørliten bilettpris. Da koster det faktisk en halvliter å gjøre ugang, og da har du silt ut de værste allerede:)

Uansett syns jeg det skulle vært en inngangsbilett, si 50 kroner da, for å ta i litt, så skromper kanskje ikke kassa til team sideways inn så mye.. og du får inn de mest interesserte og ivrige:) Jeg ser kun fordelene med det hvertfal.

Vakter; Om noen kjenner noen i Addecco/ Securitas, så har man som regel en del venner på jobben som Helt sikkert kan stille opp mot et lite honorar eller noe, og da har man litt proffe vakter, som gjør en skikkelig jobb;)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite innspill;

Sett heller 20-40 kroner i inngangsbillett, så får dere lagt noen goder ut til vaktene. Da blir det garantert vakter også, som er pålitelige og seriøse.

20-40 kroner i inngangsbilett syns ikke Jeg er mye å betale, hvis jeg hadde fått lov til å leke meg litt. Koster VESENTLIG mer med ei bot fra onkel politi, og 40 kroner er da ubetydelig for oss bilfrelste :)

Jeg er dog enig i tanken om et gratis, og åpent show for alle, Men ting koster penger uansett arrangement, og det å være vakt er ikke alltid så gøy å gjøre gratis om du møter en masse pøbler og kjeft liksom.

Dette var bare et innspill/anbefaling, Men kjempebra å sette opp ett slik arrangement, det er sårt etterlengtet, og jeg beundrer dere som vil arrangere dette :) Skikkelig bra tiltak!

StreetMeet skal være gratis.. Vakter som stiller opp fordi de er ålreite eller liker det vi gjør er ofte bedre en de som skal ha betalt.. Uansett takk for innspill, vi trenger det for å bli bedre i det vi gjør..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg Slipstream, og prinsippet du snakker om fungerer Veldig bra om alle som kommer er Enige om det samme.

Problemet er at det finnes folk som ikke tåler å bli snakket til, som som tror de eier hele verden. Personlig hater jeg disse menneskene sterkt, og de kan siles lett ut ved en ørliten bilettpris. Da koster det faktisk en halvliter å gjøre ugang, og da har du silt ut de værste allerede:)

Uansett syns jeg det skulle vært en inngangsbilett, si 50 kroner da, for å ta i litt, så skromper kanskje ikke kassa til team sideways inn så mye.. og du får inn de mest interesserte og ivrige:) Jeg ser kun fordelene med det hvertfal.

Vakter; Om noen kjenner noen i Addecco/ Securitas, så har man som regel en del venner på jobben som Helt sikkert kan stille opp mot et lite honorar eller noe, og da har man litt proffe vakter, som gjør en skikkelig jobb;)

Alkohol er forbudt på området..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det, hehe, leste det i stad:)

Det er på en lørdag, og det kjappeste jeg kom på var en halvliter;)

Donerer hvertfal gjerne noen kroner til kassa deres på treffet, hvis det er mulig istedenfor bilett... rett og slett for å være symbolsk, og vise at man setter pris på tilbudet.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det, hehe, leste det i stad:)

Det er på en lørdag, og det kjappeste jeg kom på var en halvliter;)

Donerer hvertfal gjerne noen kroner til kassa deres på treffet, hvis det er mulig istedenfor bilett... rett og slett for å være symbolsk, og vise at man setter pris på tilbudet.

Vi skal nok ha en eller annen form for donasjonskasse som folk som ønsker det kan legge litt penger i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt og se et det så og si bare er positive innspill her :)

at det er noen som ønsker å donere til kassa vår, er jeg og sikker de andre her dypt takknemlig for.

den kassa trenger bare litt sminke, så hadde den gått for å være Paris Hilton allerede....

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Radial på dette punktet. Jobber selv i securitas på Gardermoen, og der har dere jo nærmere 3-400 vektere å plukke av. Hadde de fått noe mer enn pølser, så er jeg sikker på at det er mange der som ville stilt opp...

Vi har ikke mer å tilby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Er enig med Radial på dette punktet. Jobber selv i securitas på Gardermoen, og der har dere jo nærmere 3-400 vektere å plukke av. Hadde de fått noe mer enn pølser, så er jeg sikker på at det er mange der som ville stilt opp...

Har de ikke bilinteressen da? :)

Kunne vært me jeg, men gidder ikke aleine.. Høre med en kompis først.. :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas som arrangerer i år, så det blir nok veldig bra vil jeg tro.. :)

Thomas hvem? Er ingen Thomas i sideways crew..

Vi har til dags dato 12 frivillige som ikke krever noe for jobben.. Jo fler jo bedre..

Noen som har lyst å være vakt og samtidlig slippe å lete etter parkering til bilen sin? Vakter får parkere sammen med crew i depot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider