chiller Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Skulle ut på julaften og panikk-shoppe siste gavene (hehe) og da var det en stygg lyd når jeg kjørte som ikke hadde vært der dagen før. Jeg har derfor ikke turt å kjøre den noe. (Fikk lånt en annen bil den dagen, så jula blei redda) :) Siden jeg også har en bmw sladdebil med skilter, og har hatt dårlig tid har jeg brukt den som bruksbil til nå. Endelig fått tid til å titte litt på det og det ser ut til at jeg har hatt veldig flaks! Fatter ikke at dette kan ha skjedd mens jeg har stått stille, kan se for meg diverse stygge ting hvis dette hadde skjedd i godt driv på motorveien: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 du har hatt rimelig flaks! det er nesten så wasa knekkebrød med baconost og teip på er sterkere enn det fjærfestet der! he he Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Ådæven..Greit å se over biln sin en gang i blant,ikke noen 10år iblant:P Du har hatt mye flaks ja! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 typisk.. skjedd med meg også, to ganger:knock: Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 er jo nesten NY den der da;);) hehehe. Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 det skjer ganske fort da.. men den der var RIMELIG ille ja :p jeg hadde en som var revnet litt, men ble seff .byttet! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 typisk.. skjedd med meg også, to ganger:knock: Da du røykla hele Laguneområdet ja! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 faren er jo at det er så mye tecyul å besj at det ser helt fint ut, helt til det smeller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg