Gå til innhold

Body-kit uten like;P

Ranger emnet

vimzzz

Trur du dette blir bra?  

31 stemmer

1. 1. Trur du dette blir bra?

• Ja, stå på
      11
    • Nei, dette har jeg ingen tro på
      9
    • Blir spennende å se
      11

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor er folk så jævlig negative?

Misunneli;) hehe

du og vet jo godt at folk inne på forumet er så serkastiske! man får virkelig lyst til å legge ut mer etter at folk bare er negative! tåler tydelig vis ikke konkurranse!

Det har vel noe med hva folk liker å gjøre..

Jeg kunne aldri funnet på å gjort det samme, da jeg ikke syns det er så pent.

Men derimot så er det kult at noen faktisk gjør det, for hva ville vel verden vært hvis alle gjorde det samme?

Drit i hva folk sier, har merka at du gjør det uansett, kjør din egen stil, og lag en one of a kind Golf :)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg et problem, har fått flere ideer fra bekjente når det gjelder dørene bak nå, så trenger dere til å hjelpe meg å bestemme meg:

første valg:

Sveise igjen rutene og dørene bak slik at de bli ett med bila, samt fjerne dørhåndtak.

andre:

Sveise igjen rutene men la dørene være der enda, men fjerne dørhåndtak så de kan bare åpnes fra innsiden hvis det skulle være nødvendig noen gang.

tredje:

Sveise igjen døra og fjerne håndtaket, men la vinduene være der

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvorfor ikke sveise igjen bare vinduene og fjerne dørhåndtaka? Så vist du skal på show kan du jo lage noe FETT på innersiden av selve dørene, noen store lcd skjermer og noen høytalere da vettu;)

Prøv å se det for det: en dør som står åpen med bare en chwær lcd skjerm der vinduet skulle vært og noen neonlys og no stæsj da vettu;P kjøp deg et par SLIKE! er billige, og så bare fjerner du den foten der, og kobler opp mot en billig dvd spiller eller noe da vettu;)

trur jeg kunne blitt bra.....

Eller! kanskje du skulle sveise igjen døra og bare ha vinduet og modifisere det sånn at det var omtrent like stort som en sånn lcd skjerm og festa en skjerm på hver side fra innsia på bilen og står utover liksom...DET trur jeg hadde sett tøffast ut!!

Men er muligt jeg går litt for langt her:P

Når du kommer med sånne scenarioer bynner det å surre masse rare ideer oppi hue mitt vettu;P

men stå på med bygget ditt her! jeg har trua! du må ha trua!;) kan bli bra detta!

97 Eclipse GSX

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg et problem, har fått flere ideer fra bekjente når det gjelder dørene bak nå, så trenger dere til å hjelpe meg å bestemme meg:

første valg:

Sveise igjen rutene og dørene bak slik at de bli ett med bila, samt fjerne dørhåndtak.

andre:

Sveise igjen rutene men la dørene være der enda, men fjerne dørhåndtak så de kan bare åpnes fra innsiden hvis det skulle være nødvendig noen gang.

tredje:

Sveise igjen døra og fjerne håndtaket, men la vinduene være der

jeg personlig ville sveisa igjen vindu og håndtak. Mye midre jobb og er ikke store forskjellen i forhold til og sveise igjen hele døra, et annet pluss er at hvis du skulle få en skade er det MYYYYE letere å fikse da.

En showcar burde være lett å se inn i, så da er det en fordel å kunne åpne dørene bak (hverfall den ene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, enig med dere nå når jeg tenker meg om. samt at jeg likte ideen med og ha noe fett på innsiden av dørene =) skal få somla meg til å kjøpt deler i morgen og bynne å jobbe på bagasjerommet =)

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp her nå, noen som har eller vet om en original framfanger til salgs? trenger så fort som over hodet mulig, om den hadde vært av fargen lc3t hadde det vær sinnsykt kjekt det og, send pm hvis du vet av. Kjøper uansett så lenge den er i fin stand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

planene stoppet plutselig Vimzzz. bilen ble gjort om til org. stand igjen. Sideskjørt, fram- og bakfanger ble handlet inn, samt badlook list. alt lakkert og montert.

Slik:

DSC00169.jpg

Noen få måneder etter sa det PANG! bilen som var ferdig, sto i full fyr 1,5-2 meter bak oss.

07061002533400.jpg

Bildet ble tatt rett etter samtalen med brannvesenet.

da bilen var slukket var den fra det første bildet til slik:

07061003094200.jpg

alt er snakk om ca 1 og et halvt minutt!

beklager bildekvaliteten.. snakk om mobilkamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider