Gå til innhold

Body-kit uten like;P

Ranger emnet

vimzzz

Trur du dette blir bra?  

31 stemmer

1. 1. Trur du dette blir bra?

• Ja, stå på
      11
    • Nei, dette har jeg ingen tro på
      9
    • Blir spennende å se
      11

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da va planene klare, etter å ha sett på gatebilfilmen 2005 i hele går kveld og etter å ha tenkt en god del. Jeg setter nå golfen i garasjen iløpet av morgnedagen, ribber den ned, og der blir den stående til sommeren kommer når jeg forhåpentligvis har blitt ferdig med den. Begynner med å ribbe den ned, så hvis noen trenger originale bakseter, lykter, speil, bakfanger ellerno så si ifra;P

Planer:

Framfanger

SideSkjørt

Bakfanger

Sveise igjen dørene bak og fjerne vinduene på de

2 seter

Bygge anlegg hele veien bak

Ny senk

Porting & planing av topp

Kvasse kamaksler

Grenrør

Ny eksos

Ordne Forstillingen

Nye felger

nytt panser

Div interiør i glassfiber

Fangere som skal brukes:

large7.jpg

large2.jpg

csrsidesxline.jpg

Så ordnet jeg i photoshop igår hvordan jeg tenkte det med dørene, legger ut det bildet når jeg kommer hjem.

Gleder meg til å begynne nå=D

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gidder ikke bry meg negative kommentarer jeg nei, har en bil som jeg vil gjøre noe spesiellt ut av i min helt egen stil, og da gjør jeg det. sånn er det bare med den saken:P så blir en golf minivan:P haha

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er dette drømmer eller noe du vil gjennomføre? Tenkte med tanke på at bilen ligger til salgs på finn og du også har vurderes solgt i profilen din.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe som vil bli gjort, for har ikke planer om å selge den som vrak som den er nå, så da bygger jeg den heller opp og selger den senere, skal ut å bynne på den nå faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider