Gå til innhold

Forslag til lakk?

Ranger emnet

_MazdaPowah_

Anbefalte innlegg

synes du skal beholde orginalfargen. meget pen farge hvis lakken er strøken...

Desverre er ikke lakken strøken:( Har et par bulker jeg skulle ha fikset også. Og hvis du ser på førerdøren så er den en svak nyanse annerledes enn resten av bilen. Så har bestemt meg at jeg skal lakke den uansett..så tenkte kanskje at det hadde vært litt stilig å lakket den i en litt mer spesiell farge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes originalfargen ddin er ganske fin. Ville beholdt den, da slipper du å lakk motorrom og alt annet i tillegg.

Ja blir litt finere vist alt er samme farge både utvendig og innvendi..men litt dumt å betale en del penger for lakk når det koster omtrent det samme å få lakket den i den blå perlemor lakken der..vanskeli valg dette her:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir litt finere vist alt er samme farge både utvendig og innvendi..men litt dumt å betale en del penger for lakk når det koster omtrent det samme å få lakket den i den blå perlemor lakken der..vanskeli valg dette her:confused:

roll den svart:p billig også:p hehe neida,såg fine ut dinna blå fargen der ja :) hadde passa fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er ikke lakken strøken:( Har et par bulker jeg skulle ha fikset også. Og hvis du ser på førerdøren så er den en svak nyanse annerledes enn resten av bilen. Så har bestemt meg at jeg skal lakke den uansett..så tenkte kanskje at det hadde vært litt stilig å lakket den i en litt mer spesiell farge:)

Mente at du burde lakke den opp i orignal farge. den fargen du har er rett snygg :)

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider