EspenB Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Haha!! Ikke jeg heller.... Joa, jeg kan sikkert høre litt ang den prisen for andre.... Tror det er litt kompis pris, men... Dette er jo KUN porting av topp og innsug, ikke noe mer... Gir han en rensket topp (u ten ventiler++), og får en rensket topp tilbake... Evt kam kommer i tillegg selvsagt! 16V du har eller? Ang posten: Det blir jo litt billigere porto tilbake pga vekt.......:D Er 16v ja..... skal boltes fast i blokken fra en rallye som igjen skal borres for å tilpasse s4 stempler osv og alt skal tilslutt pakkes pent inn i min Mk1:) Er ikke noe problem om det er bare porting. Kammene bruker jeg de som er orginal og ventil jobben er det mye lettere å få noen her til å ta for en rimelig peng Håper det blir mye billigere pga vekten på returen:):):):) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Cheron Skal ta bilder av kjerra di på fredag jeg :D Men nå står an jo på de najse BBS horene da.......... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by EspenB Er 16v ja..... skal boltes fast i blokken fra en rallye som igjen skal borres for å tilpasse s4 stempler osv og alt skal tilslutt pakkes pent inn i min Mk1:) Er ikke noe problem om det er bare porting. Kammene bruker jeg de som er orginal og ventil jobben er det mye lettere å få noen her til å ta for en rimelig peng Håper det blir mye billigere pga vekten på returen:):):):) Kan høre med han fyren jeg......... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Kjempefint.....! Gleder meg:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetuss Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 hvis dere har planer om å porte selv, så annbefaler jeg på det sterkeste å ikke bruke dremmel, den tåler det rett å slett ikke, jeg drepte 1 dremmel og en black &decker dremmel sak, og da var jeg bare ferdig meb eksosen, pluss at det tar hinsides lang tid hvis du/dere har tengt å porte mye med en dremmel.... dette er hvertfall min erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Kompressor/lufttryck skall man bruka. Borde hålla med biltema saker Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Liker enda ikke helt tanken på den "på egen hånd" portinga.... Høres litt jalla ut...... Men det går vel.... Ville ikke tatt så hardt i med fresen for å si det sånn......... Litt polering kunne jeg vært med på........ Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by EspenB Kjempefint.....! Gleder meg:D Ringer han i neste uke, jeg.......... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howard Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Har kjøpt meg en slik nå. Grei vinterbil ! Står fremdeles i tyskland. Skal overhalle lader + litt små snacks før jeg tar bilen hjem. Det er en 4 dørs bil med 145tkm helt orginal bil. 2 gubber som har eid den. Gleder meg til å få prøvd den på vinter føre. Siter Howard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by howard Har kjøpt meg en slik nå. Grei vinterbil ! Står fremdeles i tyskland. Skal overhalle lader + litt små snacks før jeg tar bilen hjem. Det er en 4 dørs bil med 145tkm helt orginal bil. 2 gubber som har eid den. Gleder meg til å få prøvd den på vinter føre. Najs! Farge, pris, mer info....? Send mail/PM...... GolfG60Syncro@lyse.net Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Hvordan ble det med den portinga....? Enda interesse....? Hørte han tok 4k for en 16V topp hos en kompis, men det var en Toyotoytayata..... Eller hva det heter, kan ikke japansk........ Dessuten funker det enda ikke å laste inn bilder fra digitalkameraet, og det er jo noe drit..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Skulle legge ut noen bilder, men fatter ikke dette opplegget...... Tror kanskje jeg driter i hele bilforumet..... Rallye front, hvite baklykter, lagt ned bakvisker, bygget om visker foran........ Må vel få av det hengerfestet snart..... Hadde litt motorbilder og..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Jeg er veldig interessert i portingen ja....... Har du fått noen priser eller noe mer info? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by EspenB Jeg er veldig interessert i portingen ja....... Har du fått noen priser eller noe mer info? Nei ikke spurt konkret om din.... Men han tok 4 for en 16V Turboen i en MR2..... Så jeg vet ikke.... Skal ringe en dag nå, da spør jeg om din og... mailen min er: GolfG0Syncro@lyse.net hvis jeg ikke kontakter deg snart. Blir sikkert ikke så mye bilforumaktivitet nå framover, synes det var helt håpløst med det bildeopplegget.... Er på endel andre forums da...... Får helt spæææ av sånne httttppp////::;;;wwwwPPPPTttt### greier...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Schpæderen er på tur å gå over nå, har fått ut noe bilder av gliset på http://www.vwaudi-pro.net .... Skal lakke den emblemfrie rallye grillen snart og få på den, med list..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg