Sonick Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Hadde dem på en mnd uten spacere - men da subbet det en del i ( merker i felgen ) men har noen 5 mm spacere liggende - vil tro det skal holde. Skal prøve med dem - de er universale - så kjøper som passer på hvis det holde med 0,5. Kan gi beskjed når det blir sommer dekk sesong... Har sluttet med det skift dekk annen hver dag tullet - nå har jeg vinterdekk til vinteren er slutt. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by Sonick Kan gi beskjed når det blir sommer dekk sesong... Har sluttet med det skift dekk annen hver dag tullet - nå har jeg vinterdekk til vinteren er slutt. Har ikke vinterfelger.... Det er ikke vinter på vestlandet, den slags er for pyser... :) En dag med lett nordnorsk høstvær i ny og ne det tåler jeg på 215/40.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 nå her jeg lest hele tråden din! tok sin tid, hehe rå bil du har! vil ha en sånn en dag... men har mer en nok med det prosjekte jeg har nå, suger penga ut av lomma mi!:D har akkurat sendt søknad til biltilsyne om syncro på enern min:) så for håpe det går i orden... da blir det og dra til tyskland og hente rally delebil:cool: vet du sånn pris dem ligger på? skal jo bare ha driverke med girkasse og lyktene, resten har jeg ikke bruk for... mvh Rune Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by RSS nå her jeg lest hele tråden din! tok sin tid, hehe rå bil du har! vil ha en sånn en dag... men har mer en nok med det prosjekte jeg har nå, suger penga ut av lomma mi!:D har akkurat sendt søknad til biltilsyne om syncro på enern min:) så for håpe det går i orden... da blir det og dra til tyskland og hente rally delebil:cool: vet du sånn pris dem ligger på? skal jo bare ha driverke med girkasse og lyktene, resten har jeg ikke bruk for... mvh Rune Hei, Ta kontakt vi mail, erlend@volksport.no. Vi har flere Rallye'er og 1 G60 Syncro på lager hos leverandør i Tyskland... Priser varierer selvsagt, men alt kan skaffes, krasjede biler og. Har og Passat G60 Syncro... Deler lagerføres og, hugger biler fra tid til annen. Da utelukende G60. 1'er med Sync er jo greit prosjekt... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 OK.... Ebay er farlig.... Nå blir det mer ventiler i Min G60 Syncro...! Vant et Rocco innsug i dag til en grei penge, så nå er prosjektet godt i gang. Sitter med endel deler, må vel bare få samlet tankene og finne tid til å rasle det sammen. Foreløpig plan er 1,9 GTI G60 16V Syncro med smidde stempler og litt eksklusiv innmat fra diverse S/RS Audi... 1 eller 2 G-Ladere... Et bilde av den vordende 16V'n en frostmorgen på jobb.... Og mitt nyinnkjøpte Rocco-sug :) : X (fun factor) = Antall drivknuter x Antall ventiler x Ladetrykk! LOS!! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Det var jo lenge siden nå... Nå står bilen til demontering... Den som hadde hatt litt tid til å jobbe med den da. Satser på å ha alt klart til neste sommer en gang, kommer vel noe bilder og info etterhvert her. Ikke heelt bestemt hva som er planen, men det blir 16V; enten 1,9 eller 2,0 med ladetrykk, så får vi se hva tiden bringer... Looks blir vel mer eller mindre som det er, innvendig kan det fort bli et lite bur, åpen for forslag og inspirasjon... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Ett ord; FETT! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Det var jo lenge siden nå... Nå står bilen til demontering... Den som hadde hatt litt tid til å jobbe med den da. Satser på å ha alt klart til neste sommer en gang, kommer vel noe bilder og info etterhvert her. Ikke heelt bestemt hva som er planen, men det blir 16V; enten 1,9 eller 2,0 med ladetrykk, så får vi se hva tiden bringer... Looks blir vel mer eller mindre som det er, innvendig kan det fort bli et lite bur, åpen for forslag og inspirasjon... digger denne bilen.. 2 stk g-ladere hørtes jo ut som et tøft prosjekt :) syns du skulle prøve det jeg. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 digger denne bilen.. 2 stk g-ladere hørtes jo ut som et tøft prosjekt :) syns du skulle prøve det jeg. Hehe.. Du må ikke tro at du kom på det før meg, men det blir seriøst vurdert.. Nye displaceren og blodporting med 58 hjul på begge....? :boxing Ett ord;FETT! Hehe, takker! Her skal det bygges ris-puffer... yodude Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 morsomt erlend :) skal bli interessant å følge med.. 16v g60 med to ladere har jeg sett på et par bilder før, men er uten tvil en sjelden og interessant tuning :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 morsomt erlend :) skal bli interessant å følge med.. 16v g60 med to ladere har jeg sett på et par bilder før, men er uten tvil en sjelden og interessant tuning :) Kan noen opplyse meg om hva som er fordelen med to g ladere? Kan du få noe høyere trykk med to kontra en? Eller hva blir den store forskjelen? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hehe.. Du må ikke tro at du kom på det før meg, men det blir seriøst vurdert.. Nye displaceren og blodporting med 58 hjul på begge....? :boxing Hehe, takker! Her skal det bygges ris-puffer... yodude Kom på det før deg nei.. hehe. du har jo skrevet det lenger opp i tråden :P er jo derfor jeg sa det virka tøft..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Kan noen opplyse meg om hva som er fordelen med to g ladere? Kan du få noe høyere trykk med to kontra en? Eller hva blir den store forskjelen? ja, selvsagt.. man får en breiere mating av luft uten å måtte stresse laderene så mye.. eventuellt stresse begge laderene og få nok luft til luftfjæringene og :) blir i prinsippet det samme som å bytte til en større turbo som leverer mer luft, bortsett fra at det her ikke finnes noe lader-lagg :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 skjedd noe mer med golfen? Ble så stille her. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 skjedd noe mer med golfen? Ble så stille her. Desverre veldig lite... Ligger mye deler og venter, men tida går på andre ting. To jobber og et magesår... drunk Har ikke rørt Golf'en siden i vår, kjører A4 Avant 110 TDI automat nå... Planene er de samme, men jobb fra 06:30 til midt på natta 7 dager i uka gjør det vanskelig å prioritere fritid. Tatt oppgaven med ladere for Sverige og Danmark og, så jeg vil helst ikke tenke på når jeg skal få tid til Golf'en.... :( Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg