GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Hehe... Ja... Har en del originale og uoriginale griller og lykter på hylla nå.... Hvor sender jeg TD manifolden....? PM, eller GolfG60Syncro@lyse.net helst..... Det er Golf2 TD her altså... Sånn GTD opplegg..... Ser liksom for meg at det blir dårlig plass under innsuget...... Svarte/Røde er på vei.... Noen erfaringer med Biltema sine...? Liker ikke Biltema... HoffHoff..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Kjøpte derfra da jeg fikk min G60 og de funket fint de, billige var de og....kunne ikke se forskjell Den eneste forskjellen på de og andre tror jeg er følelsen av og vite at en har noe fra biltema på bilen:):) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Det er en skummel følelse det der..... :D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Jobber du med data på Copter Sørvise eller?? :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Har vedlikeholdsprogrammer på data, ja... Hahaha! Blir lett litt forumvirksomhet..... Hofff.... Mandager iaffall..... :o Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Hehe.. Noen har det :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Faen likte den bilen ... Ca pris på en Golf G60 Syncro ? Hvor mange hester sitter det i den osv ? :) Noen som selger ? :D Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Svarte/Røde er på vei.... Noen erfaringer med Biltema sine...? Liker ikke Biltema... HoffHoff..... Biltema er bra på noen ting. Hadde fra de på 2'ern min og ikke noe problemer med de. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Jeb Faen likte den bilen ... Ca pris på en Golf G60 Syncro ? Hvor mange hester sitter det i den osv ? :) Noen som selger ? :D Hehe... Du kan jo begynne å leite.... Laget 200.... Ca pris er vanskelig, kommer an på stand og stilling, men de fleste er pent behandla, da det er litt samlerobjekt sus over det.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by borabora Biltema er bra på noen ting. Hadde fra de på 2'ern min og ikke noe problemer med de. :) Nice... Tipper jeg går for de da.... Men ikke si det til noen......;) Skal forresten poste noen najse bilder i kveld.....:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Er faktisk en tilsalgs i sveits nå...... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Helvetes bildene gikk i vasken.... Her er noen andre....: Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Tatt utafor jobben som vanlig....: Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Skal ta noe motorbilder etterhvert... Det skulle egentlig ut noen i dag, da...... Gleder meg bare til Rallye fronten er på plass.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by EspenB Er faktisk en tilsalgs i sveits nå...... Hvor da....? 2d...? Det er to i Tyskland og.. En 2d og en 4d.... 2d'n er sånn fæl blågrønn med kjipt interiør... 6800 euro.... Er vel ca 60000Nkr.... + 30 til staten...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg