Polo Classic Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Hvor da....? 2d...? Det er to i Tyskland og.. En 2d og en 4d.... 2d'n er sånn fæl blågrønn med kjipt interiør... 6800 euro.... Er vel ca 60000Nkr.... + 30 til staten...... 6800 EUR x kurs 8,23 = 55,964 pluss en bøtte sedler til staten Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Hvor da....? 2d...? Det er to i Tyskland og.. En 2d og en 4d.... 2d'n er sånn fæl blågrønn med kjipt interiør... 6800 euro.... Er vel ca 60000Nkr.... + 30 til staten...... http://www.autoscout24.ch/search/detail.asp?id=1450906&language=ger&mediacode=&sc=CHF Grei den bilen din:) Du lurer ikke på å bytte felger? Hadde sikkert blitt enda bedre tror jeg..... (men du får ikke mine BBSèr) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Hehe... Ja... Har en del originale og uoriginale griller og lykter på hylla nå.... Hvor sender jeg TD manifolden....? PM, eller GolfG60Syncro@lyse.net helst..... Det er Golf2 TD her altså... Sånn GTD opplegg..... Ser liksom for meg at det blir dårlig plass under innsuget...... Svarte/Røde er på vei.... Noen erfaringer med Biltema sine...? Liker ikke Biltema... HoffHoff..... Hvordan turbo skal du ha på manifolden da? Det beste for passformen sin skyld er at du forsker litt på det selv, hvordan du vil ha turboen o.s.v. Jeg har slipt litt av motorfestet for å få plass, ikke så mye at det svekker festet da, men litt. Kan ordne sveising jeg, men da må du finne ut av hvor du vil ha sveisa den på, om du skjønner...... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Polo Classic 6800 EUR x kurs 8,23 = 55,964 pluss en bøtte sedler til staten Da er jo Euro'n på vei ned... Var 9 da jeg kjøpte min..... :mad: Staten nøyde seg ikke med mindre enn 31700... 91modell (ville ha det pga elektronisk diff brems, EDS) 118kw, også er jo sync'en litt tyngre enn en vanlig G60... Så det koster... Men så ga jo ikke jeg 6800 for min, da............:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by G60Turbo Hvordan turbo skal du ha på manifolden da? Det beste for passformen sin skyld er at du forsker litt på det selv, hvordan du vil ha turboen o.s.v. Jeg har slipt litt av motorfestet for å få plass, ikke så mye at det svekker festet da, men litt. Kan ordne sveising jeg, men da må du finne ut av hvor du vil ha sveisa den på, om du skjønner...... Vet ikke hva turbo det blir, tenkte på T3..... Må jo selvsagt sjekke litt mere ang det praktiske (upraktiske) ang plassering og sånn.... Men det er jo for Guds skyld langt fram, så det blir vanskelig... Tenkte noen visste beste løsning for feks T3 på PG i Golf2...... Med TD manifold...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by EspenB http://www.autoscout24.ch/search/detail.asp?id=1450906&language=ger&mediacode=&sc=CHF Grei den bilen din:) Du lurer ikke på å bytte felger? Hadde sikkert blitt enda bedre tror jeg..... (men du får ikke mine BBSèr) Takker! Jo lurer på å bytte felger.... Men det skal du drite i......:D Det er en del andre ting som skal i boks først, det er jo snart vinter, og da blir det jo de råtass bbs'ene mine som skal på igjen uansett.......:( De Audi felgene mine som står på nå er fullstendig raserte og...... Hadde dem på en Gti før, og det ble 2 fortauskanter som skulle bli deres skjebne.... En på hver side...... Den i sveits virka jo grei da, men er ikke sånn helt tenna i tapeten etter 5D da....! Og sølv..... Ellers virka det meste av utstyr/km osv å stemme ganske greit med min... Og freg April 91.... Hehe..... MEN: Det er jo BUSS........ Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Vet ikke hva turbo det blir, tenkte på T3..... Må jo selvsagt sjekke litt mere ang det praktiske (upraktiske) ang plassering og sånn.... Men det er jo for Guds skyld langt fram, så det blir vanskelig... Tenkte noen visste beste løsning for feks T3 på PG i Golf2...... Med TD manifold...... Beste turbo på PG, T3 med AR 63 eksosdel og orginal eller bedre kompressorhus, jeg har trim 60 kompressorhjul og AR .42 kompressorhus (standard) Lader 1.4 bar nå, og det funker fint ;) Kan plassere den sånn som på min, men da må du som sagt modde motorfeste litt. Kan du ta ett bilde av manifolden din? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Ja det kan sikkert ordnes... En annen ting... Hvis det skulle vært aktuelt på Sync'en, så hadde man fått en del mer å tenke på.....!! Der lukter det innestengt bak motoren!! Hehe... Men det blir nok et forhjulsdrevet prosjekt.....:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 har du ikke en grill til 2 lykter liggende?? Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Ikke uten emblem..... Den er solgt..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Ja det kan sikkert ordnes... En annen ting... Hvis det skulle vært aktuelt på Sync'en, så hadde man fått en del mer å tenke på.....!! Der lukter det innestengt bak motoren!! Hehe... Men det blir nok et forhjulsdrevet prosjekt.....:D Går fint på en sync og, turboen havner høyt og så langt som mulig mot venstre, men man må være hendig når man lager downpipen.... det er der problemet ligger... Plasserte den lengst mulig til venstre på min for å få best mulig vinkel og plass til downpipen. Men den tid den sorg.... ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Brrrr..... Hater dårlig plass.... Må bak der å bytte eksospakninger på min nå.... Gruer meg mer en faen sjøl..... Noen tips....? Lurer på å la det vente til jeg finner en bra plass å porte/overhale toppen........ Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Tja, kurant å bytte det.... Mellom topp og manifold eller mellom manifold og grenrør? Anyway...... Du trenger "spesialverktøy" 6MM umbrako i diverse lengder for å løsne innsugsmanifolden. Jeg tok en vanlig L umbrako og kappa den opp i diverse lengder og kombinert med en 1/4" 6MM pipe hadde man det.... innsugsmanifolden sitter forresten i 6 6MM umbrakobolter.. Du må jo av med litt elektrisk og fuelrail og sånn, men hold tunga rett i munnen og ikke bryt og herj, så går det bra.... løsne alt du ser er mitt beste tips... ;) Når innsugsmanifolden er av kommer du fiiiiint til eksosmanifolden. Du kan jo gjøre hele opperasjonen uten å ta av innsuget og, men da sier jeg "gudd løck" det blir mere jobb og sjangsen for at du gjør en dårlig jobb er mye større...... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 har du en med emblem å grillist da?? pris??? Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Ja det blir vel av med innsuget... Det er manifoldpakninger det er snakk om, ja... Manifold/Topp... Men det blir sikkert av med toppen for porting like om hjørnet, så jeg tar det sikkert da.... Haater sånn dårlig plass skruing.... Det byr meg så jæævlig imot..... Hvem er det som er norgesmester i porting da.......? Noen erfaringer....? [dEvil]: Kjøp ny grill da.... Det koster jo ikke all verdens det, også får du det du vil ha... Jeg har jo en komplett Jetta front da......;) Har ikke grillist til overs, desverre, den går nok på Rallye fronten........ Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg