Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

Hør med TCR her på forumet, han porter.

Eller gjør det selv..... skal øve meg på en vanlig 1.8 topp når jeg får meg dremel, se hvor tykt godset er... får man opp ett par mm så hjelper det nok, samt å få glatta ut/polert litt.

Hele jobben tar deg ikke mer enn ett par timer om du er stødig på hånda og ting går smooth.... men vær forsiktig så du ikke runder umbrakoene, da kommer du til å slite..... :(

Arti å skru der det er trangt da, utfordring vettu! ;)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er kommet, lakkert og montert..... Smooooth.... Fikk 2 griller, men den uten emblem er sprukket alle veier, så jeg vet ikke... Tok på den andre, med oppned emblem... Legger ut noe bilder i kveld kanskje... PC'n hjemme er messa opp, virus, så den tørner heele tia... Slår seg av og på når det passer, og det er et jæævla stress..... Må reinstallere, så får vi se.....

Du da....? Noe nytt med ditt prosjekt....?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. :) oppned? du skal ikke ha VW merket opp ned? hehe..det er jo en skam! ;)

nei ikke no nytt med mitt prosjekt..enda...neste blir vel corrado stoler forran..eller bøtteseter! må bare få solgt gti intriøret mitt!!

så blire vel og lakke kanalene mine hvite snart..de er sorte :( ..har lakk og alt er klart..bare pusse ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Nei skal jo ikke det da... Bare at det er fra en annen grill og ikke passer.... Har ordna det nå da.... Måtte modde litt på grill lista for å få det til å passe med grillen, det ble NAJS syns jeg, fikk lakken bra til....

MEN det helvetes digitalkameraet mitt har skapt seg... Eller... PC'n.... Har nå formatert og reinstallert.... Mista ALT.... Virus helvete, og fucked XP.... Har fått PC'n opp igjen i dag, uten alt av mailer og avtaler jeg har gjort siste mnden, jææææævlig tragisk..... Sitter liksom her med tom PC...... Hofffff....... Skulle sende masse deler rundt om til masse folk..... Adresse....? Mail adresse...?

Men: Nå får jeg ikke lasta inn bildene mine, det er fucked.... Får baare feilmeldinger og drit..... Gir opp snart..... ZB module ditt og datt....... ØL............!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du trodde du skulle FÅ den ja...... Derfor du er i så godt humør....?

Får faaen ikke det jævla digitalkameraet til å funke....... Menmen... Nå er iaffall Rallye fronten på plass, lakkerte hele greia, det ble nice...

Det blir nok hellakkering til våren, har noe småriper, et par små bulker, og en del steinsprang som tar livet av meg....!!

Har forresten fått tak i en helt som skal porte topp og innsug med CNC maskin, samt flow teste og spesialtilpasse kam for en herlig slant penger.... Håper å få dette gjort i desember/januar.....

Så kommer forhpåentligvis laderen på plass igjen til helga, og det blir jo litt herlig....!!

Noen som visste hva de Rød/Sort baklyktene kosta for paret på biltema.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider