G60Turbo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Hør med TCR her på forumet, han porter. Eller gjør det selv..... skal øve meg på en vanlig 1.8 topp når jeg får meg dremel, se hvor tykt godset er... får man opp ett par mm så hjelper det nok, samt å få glatta ut/polert litt. Hele jobben tar deg ikke mer enn ett par timer om du er stødig på hånda og ting går smooth.... men vær forsiktig så du ikke runder umbrakoene, da kommer du til å slite..... :( Arti å skru der det er trangt da, utfordring vettu! ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Tusen takk for hjelpen der tidligere!!! hva slags deler er det man må kjøpe når man skal turbokonvertere?? hvordan få det godkjent? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Tror vi inviterer G60Turbo inn, han har mer erfaring med turbokonvertering enn meg..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Turbokit! http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=19208 Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 hva er da egentlig forskjellen på en g-lader og en vanlig kompressor?? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 En G Lader er en kompressor... Det finnes mange typer kompressorer som produserer trykk på sine forskjellige måter basert på forskjellige tekniske prinsipper....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 hadde ikke du faat deg ralley front... har du noen bilder av aassen det blei eller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Den er kommet, lakkert og montert..... Smooooth.... Fikk 2 griller, men den uten emblem er sprukket alle veier, så jeg vet ikke... Tok på den andre, med oppned emblem... Legger ut noe bilder i kveld kanskje... PC'n hjemme er messa opp, virus, så den tørner heele tia... Slår seg av og på når det passer, og det er et jæævla stress..... Må reinstallere, så får vi se..... Du da....? Noe nytt med ditt prosjekt....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 ok.. :) oppned? du skal ikke ha VW merket opp ned? hehe..det er jo en skam! ;) nei ikke no nytt med mitt prosjekt..enda...neste blir vel corrado stoler forran..eller bøtteseter! må bare få solgt gti intriøret mitt!! så blire vel og lakke kanalene mine hvite snart..de er sorte :( ..har lakk og alt er klart..bare pusse ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Haha! Nei skal jo ikke det da... Bare at det er fra en annen grill og ikke passer.... Har ordna det nå da.... Måtte modde litt på grill lista for å få det til å passe med grillen, det ble NAJS syns jeg, fikk lakken bra til.... MEN det helvetes digitalkameraet mitt har skapt seg... Eller... PC'n.... Har nå formatert og reinstallert.... Mista ALT.... Virus helvete, og fucked XP.... Har fått PC'n opp igjen i dag, uten alt av mailer og avtaler jeg har gjort siste mnden, jææææævlig tragisk..... Sitter liksom her med tom PC...... Hofffff....... Skulle sende masse deler rundt om til masse folk..... Adresse....? Mail adresse...? Men: Nå får jeg ikke lasta inn bildene mine, det er fucked.... Får baare feilmeldinger og drit..... Gir opp snart..... ZB module ditt og datt....... ØL............!!!! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Haha... Snakkes på nett i kveld da om du skal drekke :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Dårlig med msn etter re install..... Har ikke takla det enda......:( Alt er så trist..... Men rallye fronten er DEILIG!! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 :) Og det beste er at snart får jeg den gamle fronten din... Jummi jummi! :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Så du trodde du skulle FÅ den ja...... Derfor du er i så godt humør....? Får faaen ikke det jævla digitalkameraet til å funke....... Menmen... Nå er iaffall Rallye fronten på plass, lakkerte hele greia, det ble nice... Det blir nok hellakkering til våren, har noe småriper, et par små bulker, og en del steinsprang som tar livet av meg....!! Har forresten fått tak i en helt som skal porte topp og innsug med CNC maskin, samt flow teste og spesialtilpasse kam for en herlig slant penger.... Håper å få dette gjort i desember/januar..... Så kommer forhpåentligvis laderen på plass igjen til helga, og det blir jo litt herlig....!! Noen som visste hva de Rød/Sort baklyktene kosta for paret på biltema.....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 FÅ nei.. :) Har penga klare her :P Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg