GolfG60Syncro Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by G60Turbo Hør med TCR her på forumet, han porter. Eller gjør det selv..... skal øve meg på en vanlig 1.8 topp når jeg får meg dremel, se hvor tykt godset er... får man opp ett par mm så hjelper det nok, samt å få glatta ut/polert litt. Hele jobben tar deg ikke mer enn ett par timer om du er stødig på hånda og ting går smooth.... men vær forsiktig så du ikke runder umbrakoene, da kommer du til å slite..... :( Arti å skru der det er trangt da, utfordring vettu! ;) Jeg ville ikke gjort det selv med dremel da........ Du får deg en solid overraskelse når du flowtester etterpå.... Ene sylinderen flower flere liter over andre osv........ NO GOOD..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Vel, mange som har gjort det selv da.... med gode resultat. Er jo selvfølgelig viktig å få det likt for optimalt resultat, men da skal man ha en motor som er 100% optimal ellers, og en G60 motor er ikke det..... Men litt nøye må man være, man må ha ett godt øyemål.. Hjelper gjør det uansett Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Hmmmmm... Uansett hvordan en vrir og vender på det så er det jo greit å oa en mest mulig symmetrisk topp.... Jeg får iaffall en god deal med porting av topp og innsug, så om motoren ellers har en del "ikke optimale" felter, så er i hvert fall toppen optimal...! Så kan man ta resten som det kommer..... Har forresten en turbo liggende... Alt jeg vet er at det er en Garret, kanskje du hjeper meg med å finne ut resten vha dataplata på den, det står noe tall og bokstaver.......... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Får du god deal på porting? Kan du ordne flere en slik en? Hva må du betale for porting da? Jeg lurer på å sende min til sverige.... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Skal få portet topp og innsug for 3k.... Da blir det flow testa etterpå, og han fyren virker som han har jævlig peiling.... Så skal han skaffe en god pris på kan etterpå...... Kan informere litt når det nærmer seg, og når jeg ser resultatet, da.... Men det virker lovende.... Kan sikkert formidle for flere ja.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Haha!! Kom til å tenke litt for en gangs skyld... HVIS det noen gang blir vurdert å turbokonvertere Sync'en min, så blir det i tilfelle 16V, 2,0.... How about: Golf GTI G60 Syncro 2,0 Turbo 16V...... Tror jeg ringer Gjensidige.........!!!!!:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Haha!! Kom til å tenke litt for en gangs skyld... HVIS det noen gang blir vurdert å turbokonvertere Sync'en min, så blir det i tilfelle 16V, 2,0.... How about: Golf GTI G60 2,0 Turbo 16V...... Tror jeg ringer Gjensidige.........!!!!!:D G60 flytter ikke nok luft til 2,0L 16v Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Var jo snakk om evt turbo da.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Var jo snakk om evt turbo da.... Så da blir det GTi 16v Turbo ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Jojo... Men det er jo fremdeles en G60 da.... Bilen.....;) Tenker det blir gunstig forsikringspris hvis jeg ringer og hører, mange bokstaver har jo en lei tendens til å påvirke prisen i negativ retning......! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 3k???? det er jo gitt vekk....... kan du fixe det til den prisen, jo fortere jo bedre, vanker det presang i posten! da blir vel rognebæret mitt: VW Golf 1.8 GTI Rallye60 16v Turbo jeg ringer IKKE Gjensidige! Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 fått på rally fronten din snart eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by EspenB 3k???? det er jo gitt vekk....... kan du fixe det til den prisen, jo fortere jo bedre, vanker det presang i posten! da blir vel rognebæret mitt: VW Golf 1.8 GTI Rallye60 16v Turbo jeg ringer IKKE Gjensidige! Haha!! Ikke jeg heller.... Joa, jeg kan sikkert høre litt ang den prisen for andre.... Tror det er litt kompis pris, men... Dette er jo KUN porting av topp og innsug, ikke noe mer... Gir han en rensket topp (u ten ventiler++), og får en rensket topp tilbake... Evt kam kommer i tillegg selvsagt! 16V du har eller? Ang posten: Det blir jo litt billigere porto tilbake pga vekt.......:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by pahf fått på rally fronten din snart eller ? Fronten er på ja, men PC'n nekter å ta imot bilder fra kameraet..... Skal poste når jeg får det til.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Skal ta bilder av kjerra di på fredag jeg :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg