GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Dynamoen ble jo litt finere etter overhaling.... Tar på meg dynamo overhalinger forresten..... Valgfri farge på "stripa" og garanti for god ladespenning....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Ser jo veldig bra ut dette her:D:D:D flere bilder! Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Drit og dra det helvetes kameraet funker ikke!! ;) Det kommer seg, hyggelig at folk liker det de ser.... Alltid så lite tilbakemelding på denne tråden....... :( Kom med det!;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 På min skrudde jeg masse "løse deler" fra blokken og glassblåste de. Det ble veldig bra. Fresher liksom litt opp i motorrommet, pluss det er egentlig veldig lite jobb med det. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Stemmer.... Driver på selv og.... Men tar det når toppen skal moddes nå snart...... Er liksom bare blåst der jeg har tatt bilde....:D Skal hente delerallye i det andre utlandet snart og overhale blokk, kasse og diverse...... Blir sikkert i vinter..... Slger restene i deler...... Dro noen turer i sommer og henta diverse...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Da kan det jo være du har en komplett syncro å selge meg senere da? vil jo veldig gjerne ha 4wd på eneren min:D:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Hehe... Vi får vel se.... Drar vel i vinter tenker jeg..... Greit å ha litt deler liggende og da....;) Har bare 1stk garasje full av drit..... Men jeg selger deler fra det jeg henter nede.... Herlige turer! Bratwürst og øl.... Sist kjøpte vi øl for 33kr brettet (30bokser)... Og fikk panta boksa på shellen hjemme! Hahaha!! Anbefales.... 16 brett i en GTD av båten, gjett om den steila........:eek: :D :eek: Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Uansett så høres det ut som om du kommer til å inneha en del deler jeg har lyst på:) Har lenge tenkt på å ta meg en tur selv nedover og handle delebil. Og gjerne noen brett:D:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Høres goood ut... Vi kune jo cruisa ned side by side.....! GTD'n gir seg på 170, og da ligger den i dragsuget bak 750i'en vi henta til en kompis, men jeg kjører den, for da kan jeg hente suppe på jobb..... :D Kjenner en i Color Line så jeg reiser ned for 300kr i fergebilett, og fuel er gratis på jobben...... (Jet A1) Dette er inkludert koldtbord (selvbetjening i kule is) på båten.....:D Og selger gjerne deler ja........ Men vil anbefale alle å hente selv.... For turen, opplevelsen, økonomien og mer........... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Good idea:) 300 spenn er det jo ikke noe å si noe på. Men jet a1 er jo parafin*ler* funker det i lengden da? har vært med å produsere det i årevis på mongstad, før jeg sluttet der da og åkte offshore:) Men dette opplegget kunne jeg vært med på.....:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 "Jetta 1" er mer lampeolje enn parafin, den soter mindre og har vel endel tilsetninger....? Liten skvett med olje så går det fint på hvilken somhelst dieselbil.... Mister litt drag men motoren har på ingen måte vondt av det... Alle på jobb kjører det, også de med A6 2,5tdi 2002 modell..... Ja opplegget er fint som juling det, best å kjøre ned med minst mulig biler, og opp med flest mulig da.... Enkel hoderegning.....;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Liker dette bildet forresten....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 10W40 på Jet A1 er gode saker..... Vi drainer jo 600 ltr i uka, så det er nok til alle.........:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Jetta 1 er ren parafin det:) same shit flyene går på:D Er en del tilsettninger ja, men det er mest anti freeze og slikt. Da begyner jo opplegget å bli bra her synes jeg:) Roadtrip, øl, bli og blillig flybensin:D:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro ........ Men vil anbefale alle å hente selv.... For turen, opplevelsen, økonomien og mer........... Høres kult ut :) Hvor hen i Tyskland får du tak i delene/delebil? Kunne tenkt meg å henta en G60 el. lignende m/skinninteriør (delebil), kjekt å ha litt deler liggende. Og prisene er vel ganske gunstige der nede.... Også betaler man bare moms av kjøpesummen når man kommer til Norge? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg