GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by EspenB Jetta 1 er ren parafin det:) same shit flyene går på:D Er en del tilsettninger ja, men det er mest anti freeze og slikt. Da begyner jo opplegget å bli bra her synes jeg:) Roadtrip, øl, bli og blillig flybensin:D:D Yes, for å unngå dieseldyr..... Ja det er jo fly jeg jobber med da.....:rolleyes: Haha! Opplegget er klappet og klart det....... Vi kjører dit vi må, henter de bilene vi trenger, drikker det vi føler for, stopper i Ålborg på hjemveien, sover på Hotel Det Hvide Hus, og husker (heldigvis) lite av kvelden før når vi våkner med noe fræke tøs i armkroken(e!)..... Kommer hjem og momser inn endel biler til fantasipris.... Har med øl for et halvår fram i tid....... Høres det greit ut.....? Ser litt ut som du sitter med en halvstiv i hånda..........!! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by Mk2-16v Høres kult ut :) Hvor hen i Tyskland får du tak i delene/delebil? Kunne tenkt meg å henta en G60 el. lignende m/skinninteriør (delebil), kjekt å ha litt deler liggende. Og prisene er vel ganske gunstige der nede.... Også betaler man bare moms av kjøpesummen når man kommer til Norge? Hvor som helst i tyskland... Må vi langt ned så brenner vi bare mer gratisfuel.... Kjøper vi i nord (dyrere biler) så må vi dumpe fuel på vei mot Hirtshals i bakfylla (kanskje litt reparert) på vei nordover........ Hent bil der, det kommer du aldri til å angre på! Du bare momser inn (på rød sone) ja.... Det gjør du på "bestemmelses tollsted" (der du bor)..... Men du kjører bare på rødt og får instrukser.... Det er viktig å skaffer eksportskilter og typegodkjenningspapirer hos dekra i tyskland før du drar derfra.... i Danmark kjører du på norske prøveskilter...... PS: 250 på autobahn er en ubeskrivelig følelse...... Særlig når det kommer en Ferra susende forbi, og du ikke er så stilig lengre....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Halvstiv er vel å ta litt hardt i.......... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by Mk2-16v Høres kult ut :) Hvor hen i Tyskland får du tak i delene/delebil? Kunne tenkt meg å henta en G60 el. lignende m/skinninteriør (delebil), kjekt å ha litt deler liggende. Og prisene er vel ganske gunstige der nede.... Også betaler man bare moms av kjøpesummen når man kommer til Norge? Men skal du ha bilen på norske plater må du jo tolle inn! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by EspenB Halvstiv er vel å ta litt hardt i.......... Halvstiv er hardt å ta i ja..... Men er du klar til vinteren/våren? Vi får en herlig tur lover jeg.... Dette begynner å bli litt irc preg over, men greit....! ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Ja, jeg hadde planer om å reise ned med en kompis somskulle hente en sykkel og en bil nå i høst, men pga husbygging måtte han vente litt. Og jeg er drit sugen på en tur, for jeg trenger bla masse grom deler til einser prosjektet mitt....... Og alt er jo så me billigere der nede:D:D Våren er jo en fin fin tid å tulle seg nedover, er det ikke? Jeg skal ned uansett altså.... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Bare keep in touch, så er det muligheter.... Drar ned 6-8 ganger i året...... Henter deler, biler , det som er.... 300kr for å reise, også har en med øl for et halvår... Tvil......? Nesten så jeg kunne henta deg i Bergen vettu! Kjenner du noen fra "miljøet" i Bergen? Øystein og dem....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Det gjør jeg vettu:) Har kontakt med Øystein sånn av og til. Ellers er det ikke så mye nå som det var før da vi hadde "vw team gti"...... Men var med den gang, og da det ble vw/audi klubb bergen.... Så jeg kjenner en del ja, uten at det er noen kontakt lengre.... miljøet gikk litt i dass for noen år siden.... Kunne jo bare hoppa på i stavanger jeg da, når jeg kommer hjem fra jobb..... reiser jo ut fra stavanger..... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 OK! Flyr du med oss eller Norsk? Ja kjenner til endel av de tingene som skjedde i Bergen for noen år siden.... Litt drit da....? Jeg jobber jo 146 meter fra der du reiser ut da... Har tungt vedlikehold på kopterene du flyr med........ 332L/L1/L2+S61N, doffen og bellene..... Kunne jo tatt deg tid til å komme innom og se på verkstedene en gang og hilse på? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Flyr med Norsk Var litt drit med det som skjedde i miljøet ja..... det var jo veldig bra tidligere. Vet ikke hvordan det er nå, holder mest på for meg selv nå. Høres ut som om et interessant besøkdet ja. Så det kunne jeg tenke meg å benytte meg av:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Det virker som de fleste holder seg mest for seg selv.... Det er jo skandaløst, for det er jo skikkelig good å ha et miljø, gull verdt av og til..... Høres bra ut.... Si fra på GolfG60Syncro@lyse.net så ser vi hva som skjer.... Det blir vel en tur nedover og etterhvert..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Dynamoen ble jo litt finere etter overhaling.... Tar på meg dynamo overhalinger forresten..... Valgfri farge på "stripa" og garanti for god ladespenning....... Så du tar på deg dynamo-overhalinger! Interessant..... Kan du skaffe meg en k-jet topp til jul??? Det hadde vært stilfullt å fått porta litt... Prata med en fyr som sa at jeg kunne trimme k-jet'n til 140-150gamp før det ble stopp, så det er tut&kjør!!! Jobber med å få ombygd innsugsmanifoilden. Stakkars bilen må jo få LITT pustehjelp..... Skal få større spjeldhus osv.... Fikk pakke fra VACN idag!!! Finfine stickers! ja............ Jeg er broren din hvis du ikke skjønte det! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 har hørt at G60 toppen er lik som gti8v toppen, så en sånn burde kanskje duge? er visst bare hylsene til dysene i toppen som skal være forskjell, og kam naturligvis.... Nå erre lørda, beer Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by G60Turbo har hørt at G60 toppen er lik som gti8v toppen, så en sånn burde kanskje duge? er visst bare hylsene til dysene i toppen som skal være forskjell, og kam naturligvis.... Nå erre lørda, beer Ja nå er det lørdan...... Hørt det samme, tror det skal stemme..... Hylsene og kam'en må jo dras med..... De kam'ene på KJet'en duger vel i PG'n? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by K-JetronicGTi Så du tar på deg dynamo-overhalinger! Interessant..... Kan du skaffe meg en k-jet topp til jul??? Det hadde vært stilfullt å fått porta litt... Prata med en fyr som sa at jeg kunne trimme k-jet'n til 140-150gamp før det ble stopp, så det er tut&kjør!!! Jobber med å få ombygd innsugsmanifoilden. Stakkars bilen må jo få LITT pustehjelp..... Skal få større spjeldhus osv.... Fikk pakke fra VACN idag!!! Finfine stickers! ja............ Jeg er broren din hvis du ikke skjønte det! Så det ja...... Høres ut som en plan....! Har en digifant topp liggende, men den er det vist litt forskjeller påp kontra KJete'en sin..... Ikke helt sikker på hva..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg