GolfG60Syncro Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by vwgolf2 niiice! bare lakk grillen og merket i samme farge som bilen så er det jo knall!! :D Grillen er lakka..... Bare merket som gjenstår.... Men skal ha en uten merke strax.... Må bare smelle på no maling...... Har bygget om til mono visker og forresten..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 sweet! må ta å lakkere gtilippa på fangeren også nå når du først er i gang.. :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by projektRUST sweet! må ta å lakkere gtilippa på fangeren også nå når du først er i gang.. :) Vurderes kontinuerlig.... ;) Den ser jo heelt jævlig ut på det bildet der da, skitten og fæl hele dråget...... Takker for kommentarer! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 hehe, vw emblemet i grillen er på hodet :D kansje gå ut og snu det rette veien ? :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by elanzer hehe, vw emblemet i grillen er på hodet :D kansje gå ut og snu det rette veien ? :D Jeg visste det da.....;) Det er forresten rette veien nå, men grunnen er at det på bildet er fra en Jetta eller noe, så det passer ikke i den grillen.... Bare oppned......:) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 OK... Har vært dødt en stund... Bilen lever enda, men jeg vurderer vinterparkering pga saltsørpa de slafser ut her på det helvetes vestlandet....... Skal jo og overhale og porte toppen+++ Diverse eksos skruing, kanskje lakk og sånn... Så det er mulig det kommer til å bli litt prosjekt i vinter.... Trenger da et BILLIG vrak til å rælle rundt i, Caddy hadde vært ideelt, er på utkikk så si fra! SYNTAX ERROR..... PRESS PLAY ON TAPE...... READY RUN READY Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Også har jeg fått vippeluke!;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Åhåhåhåååå.......... Vinterføre...........!! Arti før ongan!!! Sync'en får kjørt seg på glatta med slitne summers! Slicks så godt som og sånn herlig is med snø oppå........!!!! Hils hjem! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Mye pes å få i vippeluka? Eller kanskje noe vi fixer på en kveld? :) :) Har luke liggende, som trenger lakk. Har liksom ikke orket å få den lakket, da jeg ser på det som et ork å gå i gang og skifte luka da jeg er avhengig av bilen hver bidige dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Goliath Mye pes å få i vippeluka? Eller kanskje noe vi fixer på en kveld? :) :) Har luke liggende, som trenger lakk. Har liksom ikke orket å få den lakket, da jeg ser på det som et ork å gå i gang og skifte luka da jeg er avhengig av bilen hver bidige dag... Null problem... Har ikke montert min heller, men har gjort det tidligere på en annen bil.. Hvis du har demontert den selv så skjønner du alt... Eller når du demonterer din egen... Bare noen skruer, gjort på en kveld, alt sier seg selv når du er oppi der..... Hva mener du med vi egentlig, bor du i Stavanger...? EDIT: Åja det er du din faen! Tok an ikke først..... Ja det er lett biff, men ikke tid før jul, og skal hjem i jula så det blir over nyttår eventuelt...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Lyst å fortelle hva du ga for takluka? Her tar de to lokale høggerne 1500 og 1700 (+ mva begge). Svindyrt synes jeg, da spesielt siden jeg ba om pris når jeg demonterer selv! Da vet man såfall at alle småting er med, og montering blir kanskje litt lettere. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by SpeedWell Lyst å fortelle hva du ga for takluka? Her tar de to lokale høggerne 1500 og 1700 (+ mva begge). Svindyrt synes jeg, da spesielt siden jeg ba om pris når jeg demonterer selv! Da vet man såfall at alle småting er med, og montering blir kanskje litt lettere. Ja jeg kan fortelle... Ingenting... En kompis som hugde gammal Audi og jeg fikk den...... ;) Det liker vi..... De går vel de lukene fra den gamle Passaten og....? De har vipp..... Ja vil anbefale å demontere selv, for "treningens" del.... Da ser man hvordan det skal være liksom... Sveiva og må med.... Den har sån klips opplegg vettu.... 1500 er jo latterlig, sikkert ikke langt unna nytt hvis du kjøper kun det du trenger... Be dem jekke seg noen hakk da, si dem får 500 ferdig pruta eller noe.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Var hos høggern i Stavanger for å finne no småtteri, da jeg plutselig så en 86-87 modell Audi 80 med takluke. Gikk inn og spurte hvor mye dem skulle ha for den, og fikk beskjed om at hvis jeg skrudde den ut selv skulle dem ha 200 kr for hele sulamitten. Jobber hos en bilforhandler, så kjenner trynene sånn halveis, men vet ikke om jeg fikk noen spesiell rabatt p.g.a det. Men før det ringte jeg litt rundt i landet, og prisen lå på ca 1500 - 2000 PLUSS MOMS!!!! Vanvittig! Passat luker passer nok desverre ikke. Erlend, visst faen er det meg :) :) Forresten, kjenner du noen som lakkerer? Kjenner bare til de lakkverkstedene vi bruker på jobb, og der koster det jo en fot og en arm og få lakket luka. Tror ikke jeg skal begynne å klatte oppi der alene iallefall. Er jo helvetes masse deler!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Det er et helt sinnsykt prisnivå på huggerne her i området. 4500,- for en 8v gti motor, KUN motor og topp. Da nekta de i gå lavere i pris. Tror det er temmelig nyttesløst å prøve. Ikke har de peiling heller, sukk.. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Ja kjenner noe lakkfolk i sammenheng med min jobb som er sånn halvveis løsemiddeldesorienterte, men det er ikke noe problem å smelle på noe lakk selv, hvis det bare er luka.... Det tar vi fort det... Vet og om en, som kanskje melder seg til tjeneste hvis han leser dette...........?? (Jetta Power og sånn....) Tipper vi kan slippe unna med en fot.... Eller 2 halve, og du har jo LITT å gå på...... Knoksen er jo helt ustabile på delepriser, tar ALLTID "jeg ringte og fikk en pris" trikset der.... Vet jo aldri hva de gutta finner på....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg