Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

Originally posted by SpeedWell

Det er et helt sinnsykt prisnivå på huggerne her i området. 4500,- for en 8v gti motor, KUN motor og topp. Da nekta de i gå lavere i pris.

Tror det er temmelig nyttesløst å prøve. Ikke har de peiling heller, sukk.. :)

Sjukt.......

Prøvd på nett...? Det er jo mye bra hos søta bror og i Tyskland da.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Goliath

He he, høres ut som om vi har en "date" en gang på nyåret :)

Hvis det er mulighet for å ordne noe lakk samt en kjapp montering!

Hva liker du best, øl eller cognac?

Hahaha! Ja takk begge deler, er det ikke det det heter.....? Vi får se hva vi får til, men date blir det nok uansett..... :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Ja kjenner noe lakkfolk i sammenheng med min jobb som er sånn halvveis løsemiddeldesorienterte, men det er ikke noe problem å smelle på noe lakk selv, hvis det bare er luka.... Det tar vi fort det... Vet og om en, som kanskje melder seg til tjeneste hvis han leser dette...........?? (Jetta Power og sånn....)

Tipper vi kan slippe unna med en fot.... Eller 2 halve, og du har jo LITT å gå på......

Knoksen er jo helt ustabile på delepriser, tar ALLTID "jeg ringte og fikk en pris" trikset der.... Vet jo aldri hva de gutta finner på.......

meg du tenkte på ? :D

eg skal ikke på skolen før etter nyttår, såå, men etter nyttår så skal nok det gå som en drøm skal du se :op men kansje vi tar det nærmer seg? :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Godt nyttår alle sammen!

Er tilbake fra en lang og slitsom Juleferie.... Det tar på å feire Jul.... Bilen har stått hele tia mens jeg var hjemme, men han starta som et skudd i 2004 og..... Var litt redd digifanten ikke skulle klare årsskiftet.....;) Så nå er det glatt og herlig, og Syncroen får kjørt seg så det rekker..... Arti før ongan..... Må vel få knotet meg til å få porta den toppen snart nå..... Også får vi se om det blir noe maling og småmods til våren.....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

OK... Ikke så mange som var interesserte i den helvetes nyttårshilsninga ser jeg......

Velvel... Nå er det følgende på gang:

Til helga skal motoren ut og plukke i biter... Alt skal sjekkes, måles, balanseres, slipes, planes, båses osv.... Deler er bestilt (kit til topp og bunn, reg reim, strammehjul, toppakning, topplokksbolter, baffle plate, plugger, filtere osv...) og jeg håper dette skal være gjort på en kort mnd... Har fått tid til å levere topp til porting (her skal det graves) og en eller annen værsting kam skal i.... Hvis alt går etter planen blir det maling og før våren er over og bilen er på veien igjen før sommeren..... Nå skal den få hvile en stund.....

Til slutt: Noen som har et 1500kroners VrAG til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK... Ikke så mange som var interesserte i den helvetes nyttårshilsninga ser jeg......

Velvel... Nå er det følgende på gang:

Til helga skal motoren ut og plukke i biter... Alt skal sjekkes, måles, balanseres, slipes, planes, båses osv.... Deler er bestilt (kit til topp og bunn, reg reim, strammehjul, toppakning, topplokksbolter, baffle plate, plugger, filtere osv...) og jeg håper dette skal være gjort på en kort mnd... Har fått tid til å levere topp til porting (her skal det graves) og en eller annen værsting kam skal i.... Hvis alt går etter planen blir det maling og før våren er over og bilen er på veien igjen før sommeren..... Nå skal den få hvile en stund.....

Til slutt: Noen som har et 1500kroners VrAG til salgs?

Er det orginal stash du har kjøpt, eller er det noe grom deler?

Priser på disse kit`ene da?

Høres ut som det kommer til å bli gode greier dette her:D:D

Er litt mer fart i deg om dagen enn meg:)

Er dritt lei av å ha det trangt og kummerlig, og håper nå på å få tak i større lokaler til bilen.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Er det orginal stash du har kjøpt, eller er det noe grom deler?

Priser på disse kit`ene da?

Høres ut som det kommer til å bli gode greier dette her:D:D

Er litt mer fart i deg om dagen enn meg:)

Er dritt lei av å ha det trangt og kummerlig, og håper nå på å få tak i større lokaler til bilen.

Pakninger og det er originalt alt.... Topp kit, bunn kit, filters, plugger, topplokksbolter, reg reim, str hjul, baffle, andre reimer, noe braketter og diverse bolter og nut'er.... Det som blir uorg er noe lagre, kam, vekta på toppen (!!) og litt snacks.... Clutch (Sachs) og sånn...... Importerer via firmaet direkte fra (D). Kommer på godt under 10 totalt........:) Får vel knapt toppakning og plugger for den prisen hos Teigland, Fjetland, Møller og disse.....

Han topp fyren virker forresten STØDIG... Skal ta en 2 S4 topper for meg og.... Flowdiagrammer med kurver i alle retninger og alt mulig fres... Drar vel innom han i neste uke, så da kan jeg rapportere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakninger og det er originalt alt.... Topp kit, bunn kit, filters, plugger, topplokksbolter, reg reim, str hjul, baffle, andre reimer, noe braketter og diverse bolter og nut'er.... Det som blir uorg er noe lagre, kam, vekta på toppen (!!) og litt snacks.... Clutch (Sachs) og sånn...... Importerer via firmaet direkte fra (D). Kommer på godt under 10 totalt........:) Får vel knapt toppakning og plugger for den prisen hos Teigland, Fjetland, Møller og disse.....

Han topp fyren virker forresten STØDIG... Skal ta en 2 S4 topper for meg og.... Flowdiagrammer med kurver i alle retninger og alt mulig fres... Drar vel innom han i neste uke, så da kan jeg rapportere......

Det høres ut som en god plan, gleder meg til å høre åssen det gikk:)

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider