Elanzer Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 viss du er heldig så får du lakkert bilen rett etter påskeferien, men det finner vi ut når du stikker bort så vi får se på hva som skal gjøres osv :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Heeeeeerlig å høre.....!! Hvor stikker jeg og nårtid? Enten denne uke eller i starten på mars, når motoren er i gang igjen...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 farge g60 ? har du noen bilder av bilen og jeg orker ikke lete på forumet så noen nye kanskje :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by olemarius farge g60 ? har du noen bilder av bilen og jeg orker ikke lete på forumet så noen nye kanskje :D LC3U, Dark Burgunder Perleffect. Finner bilder på de første postene på denne tråden, og http://www.vwaudi-pro.net Tror jeg........... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 men, har du noen eksempler av fargen ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by olemarius men, har du noen eksempler av fargen ? Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener.... Det er den fargen som er på bilen på alle bildene i denne tråden... :rolleyes: Kan maile deg bilder i alle varianter og variasjoner hvis jeg får en adresse.... Bilen ser sort ut, men i sola er den burgunder..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 bilder!!!!!!! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 for de som ikke gidder å ble til den første siden :rolleyes: osv :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Aaaight... Lærern til elanzer var ikke så keen på hellakkering, så det får andre ta seg av... Nå er det uansett først motor som gjelder... Så har jeg og fått en NICE pris på FK Highsport justerbart senk..... Blir kjøpt..... Handleliste: Motordeler.....! Eksos..... FK Justerbart..... Diverse lykter..... Bremser..... 9x16 med dekk...... Lakkering...... Silikonslanger..... Dette blir dyrt..... damndamn Synes forresten det er litt lite fres på dette forumet for tida, med tanke på at vinteren tross alt er tid for å gjøre store ting med bilen..... Er folk sløve eller...? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Sløve?? Har bytta motor i bilen min jeg... Men tror du faenskapet har starta?? NIKS! Satan i helvette... Glenn kommer på fredag.. Så skal han nok få sparka liv i vraket...... satan... Bare å se på hjemmesiden min det... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Din satan. Du får hør om ikke Glenn vil ta en tur innom og hjelpe meg litt en gang og.... Har alt for mye på gang med bilen nå.... Hoffff.... Penger..... :( Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Synes forresten det er litt lite fres på dette forumet for tida, med tanke på at vinteren tross alt er tid for å gjøre store ting med bilen..... Er folk sløve eller...? [/b] JAI SOVER IKKE, JAI SKRUR! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by projektRUST JAI SOVER IKKE, JAI SKRUR! HERLIG!! HAHAHA!! ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by projektRUST JAI SOVER IKKE, JAI SKRUR! Håhåhå!!! Knall :D Satan! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Sover ikke nei, eller, nå snart kanskje. Har vært nede hos firmaet som far driver (Metallproduksjon AS) og laget koplingspanel til div strøm i motorrommet, driver med generalopprydding og opppussing der. Motoren har vært ute og er fin og lakka, motorrommet er lakka. Alt av akslinger og bærendes er lakka. Må jo bruke vinteren. Og jo, så var det det at jeg fikk lappen på Mandag, så litt kjøring må det bli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg