Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

• Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by olemarius

men, har du noen eksempler av fargen ?

Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener.... Det er den fargen som er på bilen på alle bildene i denne tråden... :rolleyes: Kan maile deg bilder i alle varianter og variasjoner hvis jeg får en adresse.... Bilen ser sort ut, men i sola er den burgunder.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaight... Lærern til elanzer var ikke så keen på hellakkering, så det får andre ta seg av... Nå er det uansett først motor som gjelder... Så har jeg og fått en NICE pris på FK Highsport justerbart senk..... Blir kjøpt.....

Handleliste:

Motordeler.....!

Eksos.....

FK Justerbart.....

Diverse lykter.....

Bremser.....

9x16 med dekk......

Lakkering......

Silikonslanger.....

Dette blir dyrt..... damndamn

Synes forresten det er litt lite fres på dette forumet for tida, med tanke på at vinteren tross alt er tid for å gjøre store ting med bilen..... Er folk sløve eller...?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover ikke nei, eller, nå snart kanskje.

Har vært nede hos firmaet som far driver (Metallproduksjon AS) og laget koplingspanel til div strøm i motorrommet, driver med generalopprydding og opppussing der. Motoren har vært ute og er fin og lakka, motorrommet er lakka. Alt av akslinger og bærendes er lakka. Må jo bruke vinteren. Og jo, så var det det at jeg fikk lappen på Mandag, så litt kjøring må det bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider