Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

• Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by eirikvw

Sover ikke nei, eller, nå snart kanskje.

Har vært nede hos firmaet som far driver (Metallproduksjon AS) og laget koplingspanel til div strøm i motorrommet, driver med generalopprydding og opppussing der. Motoren har vært ute og er fin og lakka, motorrommet er lakka. Alt av akslinger og bærendes er lakka. Må jo bruke vinteren. Og jo, så var det det at jeg fikk lappen på Mandag, så litt kjøring må det bli

Gratulerer....!! Herlig med lapp!!

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Da ble det Brock B1 9x16 fra Ebay.... Ser ut som tomme doruller.... Med Toyo Proxes 215/40/16 på...... Tror det blir jææævlig digg... Gleder meg som f... til de kommer, drar sikkert ned om et par uker og tar dem med da.... Hvis noen har et bilde av en GolfII med 9x16 med kant helst Brock B1, så mail det GJERNE til meg, eller legg det ut her..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 9 x 16" decent cup men de har et 25 - da går de akkuratt klar det meste på innsiden - forutenom krenkningshammer ved fult rattutslag.... Felgene har vel noe kant ...

Felger%20bakfra.JPG

Fremme%20fra%20siden%20skygge.JPG

h%f8yre%20side%20skygge.JPG

Gi beskjed så fjerner jeg bildene igjen for å ikke forurense tråden din ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Jaja... Da ble det Brock B1 9x16 fra Ebay.... Ser ut som tomme doruller....

Nå tuller du fælt ;)

Hadde det vært 9x14, da hadde jeg vært enig.

Har selv Brock B1 som du ser og de er jævlig breie, må en del modding av hjulbuen for å få det til å passe.

Må få ræva mi i gir og modde hjulbuene mine, men det er jo så kalt i garasjen ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Nå tuller du fælt ;)

Hadde det vært 9x14, da hadde jeg vært enig.

Har selv Brock B1 som du ser og de er jævlig breie, må en del modding av hjulbuen for å få det til å passe.

Må få ræva mi i gir og modde hjulbuene mine, men det er jo så kalt i garasjen ;)

Bydde på 11x15 og i dag.....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter forøvrig med at den legger seg nedpå bak ... Har hevet den 2 cm på demperene ( flyttet ringen på demperen ) på disse bildene. Har fått tips om de øvre foringene bak - disse er handlet inn - så når jeg skifter disse slipper jeg den sikkert ned igjen 2 cm ..

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider