Elanzer Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 gratulerer med lappen da :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by eirikvw Sover ikke nei, eller, nå snart kanskje. Har vært nede hos firmaet som far driver (Metallproduksjon AS) og laget koplingspanel til div strøm i motorrommet, driver med generalopprydding og opppussing der. Motoren har vært ute og er fin og lakka, motorrommet er lakka. Alt av akslinger og bærendes er lakka. Må jo bruke vinteren. Og jo, så var det det at jeg fikk lappen på Mandag, så litt kjøring må det bli Gratulerer....!! Herlig med lapp!! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 OK.... Da er 15' felgene mine til salgs..... Går for 2000 m 4 dekk, 205/50/15, 6,5/15 BBS originalfelger. Framdekkene må byttes. Send meg en mail på GolfG60Syncro@lyse.net og felgene er solgt. De på bildet Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Frister som vinterfelger......... Hmmmm Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Fordelen er at de går på G60 bremser...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Får heller bruker penger på å få vraket mitt på veien :( Satans mongolide Golf skal du lete lenge etter....... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Cheron Får heller bruker penger på å få vraket mitt på veien :( Satans mongolide Golf skal du lete lenge etter....... Hiss deg ned Leffy..... Det er sikkert noe småpiss..... Glemt å sette i rotoren eller noe helvete..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Rotoren?! Gid det var det ja :D Satan! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Jaja... Da ble det Brock B1 9x16 fra Ebay.... Ser ut som tomme doruller.... Med Toyo Proxes 215/40/16 på...... Tror det blir jææævlig digg... Gleder meg som f... til de kommer, drar sikkert ned om et par uker og tar dem med da.... Hvis noen har et bilde av en GolfII med 9x16 med kant helst Brock B1, så mail det GJERNE til meg, eller legg det ut her..... ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Jeg har 9 x 16" decent cup men de har et 25 - da går de akkuratt klar det meste på innsiden - forutenom krenkningshammer ved fult rattutslag.... Felgene har vel noe kant ... Gi beskjed så fjerner jeg bildene igjen for å ikke forurense tråden din ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Jaja... Da ble det Brock B1 9x16 fra Ebay.... Ser ut som tomme doruller.... Nå tuller du fælt ;) Hadde det vært 9x14, da hadde jeg vært enig. Har selv Brock B1 som du ser og de er jævlig breie, må en del modding av hjulbuen for å få det til å passe. Må få ræva mi i gir og modde hjulbuene mine, men det er jo så kalt i garasjen ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 La bildene ligge du.... Fine de..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Mk2-16v Nå tuller du fælt ;) Hadde det vært 9x14, da hadde jeg vært enig. Har selv Brock B1 som du ser og de er jævlig breie, må en del modding av hjulbuen for å få det til å passe. Må få ræva mi i gir og modde hjulbuene mine, men det er jo så kalt i garasjen ;) Bydde på 11x15 og i dag.....:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Bydde på 11x15 og i dag.....:D Ok, det er dorull det, Nesten like brei som høy jo :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Sliter forøvrig med at den legger seg nedpå bak ... Har hevet den 2 cm på demperene ( flyttet ringen på demperen ) på disse bildene. Har fått tips om de øvre foringene bak - disse er handlet inn - så når jeg skifter disse slipper jeg den sikkert ned igjen 2 cm .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg