Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

Originally posted by Sonick

Sliter forøvrig med at den legger seg nedpå bak ... Har hevet den 2 cm på demperene ( flyttet ringen på demperen ) på disse bildene. Har fått tips om de øvre foringene bak - disse er handlet inn - så når jeg skifter disse slipper jeg den sikkert ned igjen 2 cm ..

Er din senka mye? Og subber den uten folk bak og? Specs? Min er vel rundt 50 lavere enn org GTI bak, men skal vel på med Coilovers til mars/april.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GolfG60Syncro

Det hjelper sikkert litt ja... Vet ikke om det er så mye mer plass i skjermene.... Men tiden vil vise... Det går sikkert greit når coilovers er på plass og høyden kan jusses.... Uansett... 9x16 skal det være... Om så hele bilen må valses og sveises..... ;) Enig?

Enig :D :D 9x16+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Jaja... Da ble det Brock B1 9x16 fra Ebay.... Ser ut som tomme doruller.... Med Toyo Proxes 215/40/16 på...... Tror det blir jææævlig digg... Gleder meg som f... til de kommer, drar sikkert ned om et par uker og tar dem med da.... Hvis noen har et bilde av en GolfII med 9x16 med kant helst Brock B1, så mail det GJERNE til meg, eller legg det ut her..... ;)

Gi en lyd før du reiser da, kanskje det passer med roadtripp likevel da..... Fant en meget bra turbo motor til en gunstig peng..

Me want!!!!!

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jaja gutta... Reiser til Tyskland i kveld... Da blir det nye felger, ny topp, kam, chip, et par ladehjul, noe ventiler++++ Skal bli herlig å cruise Autobahn igjen.... Neste uke er det full skruing, men masse ny inspirasjon.... Klør i fingre og tær... ;) God helg alle sammen!

Mit freundlichen Grüssen,

GolfG60Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Meget pen bil, ta godt vare på den der! *lyst på en sånn*

Ved du hva slags drivverk det er på den? er det likt som på vanlige syncroer, eller er det samme som på rallye?

heisann jeg har en sånn bil bare med vr6 motor og syncro hvis du er intresert du kan treffe meg på 41680768 for mer info evnt.bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ål rait karer... Vel hjemme fra Tyskland... Noen lapper fattigere, men dog lykkelig.... Felger er kjøpt, og gutta der nede virket å ha GOD peiling på VW og portintg..... Da vi sto inne på verkstedet hørte vi en bil som starta utafor.... Åja, tenkte jeg, de driver med amerikanere og.... -Neida, det var en 1,4liters Polo med 2bar og 225hk det..... Lover at den gikk unna.....! Hadde en TT, et par Golfer, samt en Polo G60 inne på verkstdet sitt og da...... Tok noen bilder og som jeg kunne slengt ut her....

Vel, venter bare på noe lagre, pakninger og diverse, så skal motoren sammen igjen..... Klør....!

Syncroen ble nice med 9x16 synes jeg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider