Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

• Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GolfG60Syncro

Nei... Har du, eller trenger du....? Kan sikkert finne......

Jepp, skulle hatt grader,durasjon og løft.....

Sleng ut no bilder av innsug og resten av dela da ;)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Jepp, skulle hatt grader,durasjon og løft.....

Sleng ut no bilder av innsug og resten av dela da ;)

Har leita litt... Tror det er 248 grader... Skal kikke litt til..... Finns sikkert i ELSA en plass.... Eller noe workshop manualer....

Har masse bilder av deler, alt er glassblåst og noe av det er lakkert.... Skruer og bolter, svinghjul og alt det er syrebadet og kadmiert... Gidder ikke krom..... Skal ikke ha sånn über look da, det er ikke helt min smak... Krom og sånn... Skal kjøre bilen, ikke se på den.... Dette er et prosjekt for egen glede, ikke andres glede for å si det sånn.... Her er det mest glassblåst og smurt inn meg god grease.... For å holde rusta på avstand... Har GENIAL arbeidsplass for å jobbe med bil... Cheron har vært innom, og han ble ganske stum tror jeg.... ;-)

Skulle gjerne lagt ut mer bilder av prosjektet..... Men trenger bistand for å få bilder på nett.... Type: Jeg mailer bilder til noen som laster dem opp en plass, og bruker IMG funksjonen... Har ikke peiling på HTML hit og dit og alt det der, litt synd når jeg sitter med overdimensjonert linje (10mBit).... Finner jo en del film da....!

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaight... Ved måling fant jeg ut at sylindrene er både firkanta og ovale (som alltid på G60), så jeg har nå kjøpt 4 nye oversize stempler/ringer som ikke kommer før til neste uke... Resten er vel i boks, bortsett fra at jeg mangler veivlager, disse vet jeg ikke når kommer. Mulig jeg bare kjøper noen her til lands hvis det ikke dukker opp snart... Topp montert med manifolder og alt, så det er bare å klaske sammen når blokka er borra og montert. Ingen som har noe PG veivlagre i lomma....?

Har tatt noe bilder, men ikke så mye. Sender dem kanskje i helga, det er endel stress nå med bil, jobb etc....

PS: Hvis noen trenger oversize stempler til G60, så anbefaler jeg å kjøpe hos Møller, de har sikkert konkurssalg eller noe; 2888,- stk! Så løp og kjøp! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[b

PS: Hvis noen trenger oversize stempler til G60, så anbefaler jeg å kjøpe hos Møller, de har sikkert konkurssalg eller noe; 2888,- stk! Så løp og kjøp! :rolleyes: [/b]

Det var jo ikke så dyrt.....:rolleyes: :rolleyes:

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei altså det er sikkert opphørssalg..... Fikk meg noen ubrukte råtass stempler på ebay til 100£ så de kommer i posten strax..... Så da skal det bores......

Gi beskjed hvis du kommer over et sett til..... trenger noen stempler og staker

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags stempler og staker...? Audi S? Standard G60? Oversize G60?

Tenkte på smidde oversize..... skal jo ha på turbo vettu:)

Men kommer til å bruke G60 toppen nå til å begynne med, tat 16v i neste step

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Tenkte på smidde oversize..... skal jo ha på turbo vettu:)

Men kommer til å bruke G60 toppen nå til å begynne med, tat 16v i neste step

Smidde koster jo litt da... Vet om 1,9 ombygg kit med smidde til 9,5k... Vet ikke om det er verdt det.... Eller om det er en bra pris.... Men det skal være god kvalitet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider