Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet


GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GolfG60Syncro

 

Hahaha.... Bedriftsfotball.... 3 dobbeltrom og Suiten på Scandinavie..... Livsfarlig...... :D Skulle jeg tro.....

 

det hørtes ut som en potensiell skummel helg ja!

 

hvertfall bedriftsfotball-delen ;-) har en megler her som har gått på krykker i 1 mnd nå, pga han slet akilles-sena når han spilte.... gjett: bedriftsfotball!

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoffff.... Ble ei slitsom helg i Ålesund....

Nå er det godt å slappe av med litt bil igjen.... Lurte forresten på om noen vet hvor jeg får kjøpt urethane i dette landet....? Trenger en boks til de bedritne motorfestene..... Var heldig og fikk låne av en kompis sist, men den boksen er stivna nå......

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SpeedWell har full mailboks.... Uretan er noe jeg har brukt i stedet for å kjøpe nye motorfester... De ryker alltid på G60'ne og da er det like greit å fylle dem med uretan (2 komponent) så er de faktisk jævlig mye bedre enn nye.... Og det er gjort på et kvarter + herdetid.... For dere som ikke visste det.... Man kan jo kjøpe hva faens fester man vil til grisepris, men de ryker jo før eller siden uansett.... Bare å teipe igjen på ene siden, og fylle opp..... Så herder det, og vips..... Billige og steingode motorfester..... Noen som har andre triks.....?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Sikaflex (rutelim) er polyurethan, vil funker kanon det og vil jeg anta...

 

En tube ligger på ca 300.-

 

Men er ikke den litt sån myk i fisken da....? Tror jeg prøver....

 

Var litt interessert i det svinghjulopplegget ditt jeg.... Hvor er det dreid av....? Inni?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stivner ganske godt etterhvert.....

 

 

 

Svinghjulet er dreid av i bakkant, den siden mot motor.

Er helt slett på baksiden nå, om man tar utgangspunkt i fra senteret er det ingen steder på hjulet som er tykkere:)

Er også dreid av på utsiden, der hvor bl.a tenningsmerkene står.

 

Det veier halvparten av org svinghjul nå tipper jeg, er iaf 5 kg lettere..

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Det stivner ganske godt etterhvert.....

 

 

 

Svinghjulet er dreid av i bakkant, den siden mot motor.

Er helt slett på baksiden nå, om man tar utgangspunkt i fra senteret er det ingen steder på hjulet som er tykkere:)

Er også dreid av på utsiden, der hvor bl.a tenningsmerkene står.

 

Det veier halvparten av org svinghjul nå tipper jeg, er iaf 5 kg lettere..

 

Takker!

Får prøve meg fram...... :)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Hva slags chip skal du bruke med 4 bar fpr

 

brukte org jeg, funka fint det.

Litt mer bruker den jo seff, spesielt om man fjerner lambdaen, men så har man i tillegg nok bensin når man passerer 1 bar.

Ekstra bensin går jo ikke så mye til spille på en turbobil heller, mere eksos= mere trykk :)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Hva slags chip skal du bruke med 4 bar fpr

 

En som RPM har brukt på en annen G60 med stort sett nøyaktig samme oppsett. Tror de kara har peiling, men jeg må jo få det bekreftet at dette blir noenlunde ok. 4bar fpr er jo maks da, legger du til en bar ladetrykk så er du jo på 5tot og mer klarer ikke pumpa uansett... Vil sikkert gå litt fett, men da får vi justere oss litt.....

Sitter og lodder printkort til en simpel A/F måler så hvis lambdaen er sånn passe borti streeten så skal jeg nok ha kontroll...

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

 

brukte org jeg, funka fint det.

Litt mer bruker den jo seff, spesielt om man fjerner lambdaen, men så har man i tillegg nok bensin når man passerer 1 bar.

Ekstra bensin går jo ikke så mye til spille på en turbobil heller, mere eksos= mere trykk :)

 

Org hva da?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår