GolfG60Syncro Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by projektRUST hva grusomt har du gjort siden du må opp hit? ;p Hahaha.... Bedriftsfotball.... 3 dobbeltrom og Suiten på Scandinavie..... Livsfarlig...... :D Skulle jeg tro..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Hahaha.... Bedriftsfotball.... 3 dobbeltrom og Suiten på Scandinavie..... Livsfarlig...... :D Skulle jeg tro..... det hørtes ut som en potensiell skummel helg ja! hvertfall bedriftsfotball-delen ;-) har en megler her som har gått på krykker i 1 mnd nå, pga han slet akilles-sena når han spilte.... gjett: bedriftsfotball! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Ja, rugby i USA kan kalles te-selskap iforhold til B-fotballen her i Ålesund. En kollega av meg ble utskrevet Mandag, operasjon med full narkose pga. brukket arm. Begge beina, rett av! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Hahahaha! Jaja..... Regner med jeg må amputere huet..... Det blir i alle fall høy høy rølpefaktor kjenner jeg gutta rett.... Om fotballen blir prioritert høyt setter jeg et stort spørsmålstegn ved..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hoffff.... Ble ei slitsom helg i Ålesund.... Nå er det godt å slappe av med litt bil igjen.... Lurte forresten på om noen vet hvor jeg får kjøpt urethane i dette landet....? Trenger en boks til de bedritne motorfestene..... Var heldig og fikk låne av en kompis sist, men den boksen er stivna nå...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 SpeedWell har full mailboks.... Uretan er noe jeg har brukt i stedet for å kjøpe nye motorfester... De ryker alltid på G60'ne og da er det like greit å fylle dem med uretan (2 komponent) så er de faktisk jævlig mye bedre enn nye.... Og det er gjort på et kvarter + herdetid.... For dere som ikke visste det.... Man kan jo kjøpe hva faens fester man vil til grisepris, men de ryker jo før eller siden uansett.... Bare å teipe igjen på ene siden, og fylle opp..... Så herder det, og vips..... Billige og steingode motorfester..... Noen som har andre triks.....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Sikaflex (rutelim) er polyurethan, vil funker kanon det og vil jeg anta... En tube ligger på ca 300.- Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by G60Turbo Sikaflex (rutelim) er polyurethan, vil funker kanon det og vil jeg anta... En tube ligger på ca 300.- Men er ikke den litt sån myk i fisken da....? Tror jeg prøver.... Var litt interessert i det svinghjulopplegget ditt jeg.... Hvor er det dreid av....? Inni? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Det stivner ganske godt etterhvert..... Svinghjulet er dreid av i bakkant, den siden mot motor. Er helt slett på baksiden nå, om man tar utgangspunkt i fra senteret er det ingen steder på hjulet som er tykkere:) Er også dreid av på utsiden, der hvor bl.a tenningsmerkene står. Det veier halvparten av org svinghjul nå tipper jeg, er iaf 5 kg lettere.. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by G60Turbo Det stivner ganske godt etterhvert..... Svinghjulet er dreid av i bakkant, den siden mot motor. Er helt slett på baksiden nå, om man tar utgangspunkt i fra senteret er det ingen steder på hjulet som er tykkere:) Er også dreid av på utsiden, der hvor bl.a tenningsmerkene står. Det veier halvparten av org svinghjul nå tipper jeg, er iaf 5 kg lettere.. Takker! Får prøve meg fram...... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Fak så kjedelig det er å vente på den jævla blokka ass..... Går bare rundt og spinner.... Gjør noe småtterier og kjeder meg.... Dagens framgang: Modda bensintrykkregulatoren til 4bar... 10 minutter effektivt arbeid.... Fremdeles ingen som har en radiator....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Hva slags chip skal du bruke med 4 bar fpr Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Polo Classic Hva slags chip skal du bruke med 4 bar fpr brukte org jeg, funka fint det. Litt mer bruker den jo seff, spesielt om man fjerner lambdaen, men så har man i tillegg nok bensin når man passerer 1 bar. Ekstra bensin går jo ikke så mye til spille på en turbobil heller, mere eksos= mere trykk :) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Polo Classic Hva slags chip skal du bruke med 4 bar fpr En som RPM har brukt på en annen G60 med stort sett nøyaktig samme oppsett. Tror de kara har peiling, men jeg må jo få det bekreftet at dette blir noenlunde ok. 4bar fpr er jo maks da, legger du til en bar ladetrykk så er du jo på 5tot og mer klarer ikke pumpa uansett... Vil sikkert gå litt fett, men da får vi justere oss litt..... Sitter og lodder printkort til en simpel A/F måler så hvis lambdaen er sånn passe borti streeten så skal jeg nok ha kontroll... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by G60Turbo brukte org jeg, funka fint det. Litt mer bruker den jo seff, spesielt om man fjerner lambdaen, men så har man i tillegg nok bensin når man passerer 1 bar. Ekstra bensin går jo ikke så mye til spille på en turbobil heller, mere eksos= mere trykk :) Org hva da? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg