Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

• Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GolfG60Syncro

Skjønte det etter et jeg hadde svart....:) Trodde ikke det funka.... En original hjerne med turbo altså.....

Funker som faen det, merkelig nok :)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fak så kjedelig det er å vente på den jævla blokka ass..... Går bare rundt og spinner.... Gjør noe småtterier og kjeder meg.... Dagens framgang: Modda bensintrykkregulatoren til 4bar... 10 minutter effektivt arbeid....

Fremdeles ingen som har en radiator....?

Hei

Jeg prøvde med 3,8 Bosch reg. på min etter turbo montering den gang...(lenge siden)og da bare grøtet den på tomgang, prøvde da en prog.bensin reg. istede og det fungerte kjempe bra...og den fikk bensin nok mot toppen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro den litt ut igjen til 3,9.... ;-)

Fikk veivlagrene mine i går, satser på oppstart i morgen.... Har fremdeles masse bilder fra overhalinga, men har ikke fått maila dem enda, de kommer når det blir tid.... Er jæævla klar for å kjøre litt bil nå når sola skinner og det er full vår... Håper det starter som et skudd i morgen.... Hoff det blir herlig! Får sikkert ikke sove et sekund i natt...

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var ikke mer enn det da... Tenninga trenger litt bearbeiding og det lakk litt kjølevæske fra en kobling på toppen... Ellers så må clutchen luftes også mangler jeg en slange på tomgangsidiotventilen.... Tikka litt gjorde det også... Så det blir vel litt skruing etter jobb i morgen og.... Gleder meg til det funker skikkelig!

Noen som har good peiling på å lufte clutch? Prøvde med bremselufteverktøy men det kom bare luft Altfor lenge.... Og det er rikelig med olje på ja.... Så jeg vet faen ikke..... Hjelp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg måtte lufte lenge og lengre enn lengst før jeg var fornøyd da jeg gjorde det sist.....

Det var rett og slett en drittjobb å få det til orntli.

Tror jeg tilslutt byttet noen deler og for sikkerhetskyld:rolleyes:

Fyll ihvertfall haug på tanken før du begynner....

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Har du gjort noe med g-laderen i denne omgang ?

Nei... Har 2, men det er ikke gjort noe ytterligere med den som står i... Skal sendes til en jeg kjenner i Tyskland som tar dette hos et sinnsykt seriøst og dyktig firma der nede. Oppnådd svært gode resultater på det de har gjort for mine kompiser og bekjente der nede og prisen er ikke som her til lands.... Uaktuelt å ta det i Norge mad tanke på kompetanse og pris...

Venter imidlertid til motoren er innkjørt og fin med å gi den for mye trykk..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sendes til en jeg kjenner i Tyskland som tar dette hos et sinnsykt seriøst og dyktig firma der nede. Oppnådd svært gode resultater på det de har gjort for mine kompiser og bekjente der nede og prisen er ikke som her til lands

Hvilket firma da? Håper du ikke sender den til RPM, GST eller B&B.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Hvilket firma da? Håper du ikke sender den til RPM, GST eller B&B.

Nei ingen av de... Vet ikke noe om de tre der..... Det blir LS hvis det blir Tyskland, hvis ikke blir det vel at du får ta en titt....!

Uansett, nå plages jeg som faen med motoren... Starter, går i 10sek, dør igjen.... Finner faen ikke ut av det..... Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen av de... Vet ikke noe om de tre der..... Det blir LS hvis det blir Tyskland, hvis ikke blir det vel at du får ta en titt....!

Uansett, nå plages jeg som faen med motoren... Starter, går i 10sek, dør igjen.... Finner faen ikke ut av det..... Anyone?

Det var lambda hora som var fucka. Nå funker alt, og jeg har hatt et par korte prøveturer. Fyyy faaaen som det går! River rundt alle fire så det ryker, tømmer første og andre før jeg får puste! Satan så morsomt dette er.... :D Må vel få ut noe skrytebilder snart.... Herlig å være i boks!!! kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider