Ideal Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Han som eide bilen før forrige eier var...........................? Riktig: Tyrker.........:D oooh.. det er en ting alle sier.. skal du kjøpe bil i tyskland må du for all del unngå å kjøpe av tyrkere, for da blir man med stor sannsynlighet lurt på en eller annen måte :D Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Å fy f så morsomt det er med griseføre, 4x4 og mye power! Dette er helt sinnsykt morsomt og jeg føler det begynner å bli verdt hver en krone! Beklager å virke skrytete, men det er helt rått! Anbefaler både Sync og G60 til alle som har Golf! Gleder meg som en unge til sommeren med treff +++, får enda litt mer inspirasjon da.... Gleder meg og til å se alle dere andres prosjekter, og hente litt ideer! Stå på! Regnet høljer ned.... Skal maile opp noe bilder i morgen! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Har VW laget G60 og syncro sammen eller du du bygge selv? Jeg trudde rallye var den eneste golfen med 4wd? Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Jepp...:) Det har de gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 De laget 200 av den jeg har, og en del 4dørs. Er vel 5000 Rallyer ++... Min er 100% lik en Rallye, bortsett fra skallet og interiøret. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro De laget 200 av den jeg har, og en del 4dørs. Er vel 5000 Rallyer ++... Min er 100% lik en Rallye, bortsett fra skallet og interiøret. er karossen din "hel"svettset? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Samme som Rallye der og ja... Noget stivere og meget tyngre... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Samme som Rallye der og ja... Noget stivere og meget tyngre... :) kaul :) menneh.. where is the pictures?? og streetracing videos som purken kan fatte interesse for? puddingvideos.com stiller sikkert med hosting, streetracerportalen vet du.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Hahahaha! Tror vi dropper det... Det som er av video får forbli på PC'n her.... Men det kommer bilder... Fra overhaling og diverse... Brock'ene er breie altså, og enda er bilen country-høy... Bestiller et lass med coilovers snart til de som er interesserte...? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Kan du legge ut bilder av bilen din med rallye fromt osv.... Sånn som den ser ut nå. Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by rally Kan du legge ut bilder av bilen din med rallye fromt osv.... Sånn som den ser ut nå. Skal prøve å få dette gjort i løpet av påsken.... Har ikke så mye bilder av bilen da, men litt er det jo... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Her er nå noe.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Oh.. Nice motor.. for ikke å snakke om felgene.. selvmalte? Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Kjøpte dem malte, men det er dårlig paint job... ;-) Skal få dem pulverlakket om en stund... Vet ikke helt hvordan jeg skal ha dem... Photoshop folk....? Motorrommet ser helt villt ut foreløpig men det vil bedre seg, lover... ;-) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 ok.. de så bra ut på bildet da.. ;) veldig bra.. Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg