GolfG60Syncro Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Ja, de gjør forsåvidt det, men er du nærmere ser du at han har maskert dem på 43 sekunder i halvfylla eller liknende... Men de er greie på avstand.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Fremgang her eller????? Må treffes snart :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Fremgang? Hva mener du med det....? Bilen går fremover som ei kule den.... Fortere enn din.... Så ikke vær bråkjekk..... Følg heller med på tråden min..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 hehe :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Cheron hehe :D ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 ohh thumpsup !! bra jobbet erlend! knall!! tenkte jeg måtte lese gjennom di 30sidene som er skrivet her å det er gjort..*pøh* synes dette blir knall jeg! fine Rims å:) håper du kommer nordover da til sommeren:) :) dragcar With style Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felge Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Du gassgutten :D hvor mangen gamp er det snakk om i denne golfen her da :) ? Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by HansenRS ohh thumpsup !! bra jobbet erlend! knall!! tenkte jeg måtte lese gjennom di 30sidene som er skrivet her å det er gjort..*pøh* synes dette blir knall jeg! fine Rims å:) håper du kommer nordover da til sommeren:) :) dragcar With style Jo takk, Hansen! ;) Sikkert vært greit med en tur nord til sommern, vi får se... Det har blitt en nokså laaang tråd etterhvert, får se om det kommer litt mer bilder og snart... Har mer fra overhaling og hvordan bilen ser ut nå... List på grillen og 9x16 gjør seg... Må vel få på noe coilovers snart, det drar ut... Kjøper så mye rart, kommer enda en komplett G60 motor i posten over helga.... Aner ikke hva jeg skal med den men..... :rolleyes: Nyoverhalt lader på den, og Rallye IC.... Sikkert greit å ha litt spare parts....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by felge Du gassgutten :D hvor mangen gamp er det snakk om i denne golfen her da :) ? 160 +/- well Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Cheron Fremgang her eller????? Må treffes snart :) Pilsen er kald....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felge Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro 160 +/- well HOHOHOHOHOHOHOH DIGg det :D Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Har ikke målt, så jeg aner ikke egentlig.... Derfor er det like greit å operere med minimumsmål i denne sammenheng.... :) Men det er nok NOE mer enn originalt ja.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Noen som har noe baklykter...? Sort/Rød... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Noen som har noe baklykter...? Sort/Rød... Jeg har disse: Kostet 1200,- når jeg kjøpte de, og det var kostpris! Er da altså ikke fjuske-sota eller noe sånt. Vurderes solgt siden jeg vurderer lykter som er glassklare øverst. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Kom med en slibrig pris.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg