SpeedWell Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 700 kr? Neesten halvpris av kostprisen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Orph Tilgi meg hvis jeg tar feil, men er det ikke 160hk originalt i en G60 ? Eller mener dere på hjulene ? I såfall er det helt ok tall :D I og med at det er 4wd ... Har ikke målt, så jeg aner ikke egentlig.... Derfor er det like greit å operere med minimumsmål i denne sammenheng.... Men det er nok NOE mer enn originalt ja.... 160hk orig i en g60 ja, og g60syncro aner ikke noe som helst mer enn det som står i vognkortet ;-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by projektRUST 160hk orig i en g60 ja, og g60syncro aner ikke noe som helst mer enn det som står i vognkortet ;-) Husker ingenting av dette her jeg... Er det ikke 90hk i en 1,8 da....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by SpeedWell 700 kr? Neesten halvpris av kostprisen. Sikkert greit det... Må vente litt med det, det er så jæævlig med ting på tur inn her nå. Ebay tar knekken på meg... Topper, motorer, griller, understell, slanger, rør, trykkmåler, diverse... Og 2 G-Ladere + overhalings kit til disse... Blåste en simring ved scrollen i den ene laderen, så jeg søkte litt på ebay, og alt raste sammen på kontoen..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Mitt bidrag til taper(e)....: http://www.bilforumet.no/topic/30594-et-forum-skal-det-diskuteres-på/?do=findComment&comment=348776 Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by projektRUST 160hk orig i en g60 ja, og g60syncro aner ikke noe som helst mer enn det som står i vognkortet ;-) ehmmmm *host* "160" skal det vel stå ;) GolfG60Syncro: bilen ferdig? kommer på våler 19-20 juni? Jeg kommer og skal ikke bli frakjørt :) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by G60Turbo ehmmmm *host* "160" skal det vel stå ;) GolfG60Syncro: bilen ferdig? kommer på våler 19-20 juni? Jeg kommer og skal ikke bli frakjørt :) Ikke jeg heller, har vært hos PSD og fått deler noen luretriks Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Haha! Høres ut som dere er klare som egg! Skal til Våler neste helg ja, men sitter på med en sunnmøring i S4. Bilen er ferdig, men sliter med litt details... Fremre motorfeste reiv jeg fort av.... I tillegg venter jeg på noe deler fra inn og utland, fikk tak i en tysk forhandler som selger meg FK Gewindere till tysk innkjøpspris, mot litt reklame i Norge... Reklamerer ikke enda før jeg har det i posten.....! Dessuten er egentlig ikke bilen noe treff materiale enda, har vært mye skruing og svineri..... Ser uansett fram til neste helg, blir bra å se bilene deres! Snakkes vel.... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Mnjaaa... Lite action her i det siste... Gjort litt med bilen i det siste, men ikke noe som vises godt... Originale baklykter er på plass igjen... Røde/Sorte.... Ingen konkrete planer egentlig... Fått endel PMs pga lite aktivitet på tråden. Gidder liksom ikke sitte å frese opp aktiviteten selv. Bilen humper og går og spinner på alle fire, så jeg klager ikke. Får se om det blir noe sommerbilder snart. Kjøpt hus så det blir mindre bil framover. Mer 1,5 i gjeld og sånn.... Lurer av og til på å selge, men man selger vel ikke en G60 Syncro i Norge etter å ha brukt 3 år på å finne et eksemplar av kvalitet....? Tror jeg kjøper en Rallye og snart... Må jo kjøpe litt... Feriepengene på Rallye.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 G60 tomgang sett fra innsiden ser forresten sånn ut... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 føler lunch pausene på jobben din er grunn nok til å kaste 3 år med allmenhelvete i dass og begynne helikopter mekk i steden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by eirikvw føler lunch pausene på jobben din er grunn nok til å kaste 3 år med allmenhelvete i dass og begynne helikopter mekk i steden.... Viktig det med god lunch.... :) "Allmenhelvete" er som sagt ikke noe for meg Eirik.... ;) Ser om det blir noe bilder i morgen... Må til å vaske bilen litt nå... Utrolig mye bremsestøv som får plass i de Brock felgene, men de er jo jævla greie å vaske... I forhold til BBS jævelskapet.....! Kommer endel lader- og motordeler fra Deutschland i morgen...! Mmmmmmm....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Bilen fikk en skikkelig omgang... Lakkrens og boning+++ Må snart til med noe lakkernig her, alvorlig med steinsprang og småbulker. Sinnsykt irriterende. Glemte å få ut noe bilder, men det kommer etterhvert. Regnvær nå så det er ikke noe særlig til bilde-tid.... Trenger hattehylle! Noen som har en?? Uten hull og helvete? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 stavanger=dritt vær! samt vågen er stengt så blir ikke råne runde liksom :) pga dumme volleyballen Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Kjøpt hus så det blir mindre bil framover. Mer 1,5 i gjeld og sånn.... Lurer av og til på å selge, men man selger vel ikke en G60 Syncro i Norge etter å ha brukt 3 år på å finne et eksemplar av kvalitet....? Tror jeg kjøper en Rallye og snart... Må jo kjøpe litt... Feriepengene på Rallye.... He he greit med feriepenger i Heliservice om dagen;) Er det og G60 IC eller Rallye du har montert? Hva for et apperatur er det du har montert veiven oppi på det ene bildet her? Ser veldig bra ut dette her Erlend! Selv har jeg brukt tiden i det siste på å finne ny "bruksbil" og henter S3 i morgen, tror det kommer til å bli morro:) Tenker på å kjære til stvg neste gang jeg skal på jobb, kommer innom en tur da.......... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg