GolfG60Syncro Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by EspenB He he greit med feriepenger i Heliservice om dagen;) Er det og G60 IC eller Rallye du har montert? Hva for et apperatur er det du har montert veiven oppi på det ene bildet her? Ser veldig bra ut dette her Erlend! Selv har jeg brukt tiden i det siste på å finne ny "bruksbil" og henter S3 i morgen, tror det kommer til å bli morro:) Tenker på å kjære til stvg neste gang jeg skal på jobb, kommer innom en tur da.......... IC er lik Rallye, bortsett fra inn port. Joda det er litt feriepenger å gå på... ;-) Veiven står i balanseringsbenken. Det snurrer akslingene til G-Laderen og, fy faen for noe skrap det er. Godt noen liker det! Må ta en tur innom med S'en. Skal trolig kjøpe en Rallye og muligens en S4 selv.... Må jo få vekk noe cash... ;) Hehe... Grattis med S3! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by olemarius stavanger=dritt vær! samt vågen er stengt så blir ikke råne runde liksom :) pga dumme volleyballen Været har komt seg i dag da! Liker griseføre og, med Sync'en... Kjører ikke så mye runder i byen da... Liker meg best i godt driv på svingete veier utover Jæren... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 hehe, ja fredag er fint vær, tror det blir grilling i dag :) kanskje noe malt ? :p vi og pleier ta noen turer utover jæren, ålgård,bore og sola der. er knall å kjøre fort der. med mine nye vredestein dekk sitter jeg på veien som en padde! innen denne tiden så kan jeg vel røpe at far til eirikvw har kjøpt seg bil:P av feil merke, mercedes! av alle ting! :P Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Og det betyr ca en skvettlapp her inne?! Var å så på 4 er ene til audi, men de var ikke like "komfortable" (les gubbete) men, feil tråd, feil sted..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 jada hold kjeft! trenger du noe fra sverige g60 ? vi skal på tur dit i morra .. øl ? brus ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by olemarius jada hold kjeft! trenger du noe fra sverige g60 ? vi skal på tur dit i morra .. øl ? brus ? Ja for helvete!! Men det er jo lit sent nå ser jeg.... :) Vært i Trondheim i helga, sjøh.... Besøkt min broder og kjørt litt Gti k-jet... En herlig følelse...! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 ja,litt seint nå! vi kjørte over fjellet, kjørte helt svin :) cruisa i 120-130 hele veien. Det gikk godt, :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 kanskje på tide å oppdatere oss hvordan bilen ser ut ?? :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by olemarius kanskje på tide å oppdatere oss hvordan bilen ser ut ?? :) Kan ikke noen skaffe meg ei hattehylle først...?? Bilder skal bli venter på motivasjon..... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Kan ikke noen skaffe meg ei hattehylle først...?? Bilder skal bli venter på motivasjon..... :) hattehylla ligger på loftet mitt den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Kan ikke noen skaffe meg ei hattehylle først...?? Bilder skal bli venter på motivasjon..... :) Har en hjemmelaget hattehylle av kryssfiner med hull til 6x9" høytalere. Bare å komme å hente den hvis du vil ha den ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V hattehylla ligger på loftet mitt den :D Original, sort uten hull...? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by Mk2-16v Har en hjemmelaget hattehylle av kryssfiner med hull til 6x9" høytalere. Bare å komme å hente den hvis du vil ha den ;) Vil ha den originale.... Uten høytalerhull..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Original, sort uten hull...? det stemmer det.....sendte deg melding for et par dager siden men fekk aldri skikkelig svar hehe:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V det stemmer det.....sendte deg melding for et par dager siden men fekk aldri skikkelig svar hehe:cool: Svein Even....? Uansett: Pris? Vil ha.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg