vwgti16v Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Svein Even....? Uansett: Pris? Vil ha.... jepps, det er meg ja hehe skal få den billig, ligger der jo bare uansett.....sender mld imorga..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Herlig.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Hvordan gikk det med felgene og godkjenning? Fikk aldri helt med meg hva som skjedde. Lå å små sov på hytta da telefonen ringte, med en någet desperat stemme som spurte hvilke felger jeg hadde. Var det de stilløse, smakløse fra biltilsynet som ikke helt likte 9*16 felger eller noe annet? Håper du fremdeles ruller p brock er da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by eirikvw Hvordan gikk det med felgene og godkjenning? Fikk aldri helt med meg hva som skjedde. Lå å små sov på hytta da telefonen ringte, med en någet desperat stemme som spurte hvilke felger jeg hadde. Var det de stilløse, smakløse fra biltilsynet som ikke helt likte 9*16 felger eller noe annet? Håper du fremdeles ruller p brock er da. Lånte noen vel så smakløse hos Rallye (takk!) Den godkjenninga er en lang jævla historie.... Felger, dekk, eksos, blinklys, ratt osv... Men det ordna seg, så nå er det meste i boks! :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 huff da, tviler på de var like smakløse som mine 13" ronald Votex da, men men, slo de seg virkelig vrange? tatt i morgenkontroll på sletta utenfor flyplassen vei til jobb? Bilen er vel ribba for stil og full av lovligheter nå. HEIA NORGE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Å neida... Alt var på plass 3 kvarter etter biltilsynet... :) Idioter... De koster faen mye unødvendige ressurser... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 JEpp, det e sikkert å vist, penger så heller sko vert brukt på asfalt og avgiftsletta. E det rart at eg boikotte bomringen når ca 80% av de pengene de samle inn i bommer, bilavgifter, bensinavgifter osv går te skattesnyltere og andre tarveligge formål. Ka med asfalt og bedre veier. eller ein bilbane. Et trafikkskada menneske koste ca 30 millioner. Eg har sitt planer for bilbane med str. ca rudskogen i stavangerområdet til 5 millioner, men neida, la oss for all del ikkje. Så kunne kanskje noen liv vært spart på at folk får raced fra seg på bane, i steden for i fjellveggen eller noe. Om det så bare hadde spart ett liv, men neida. Farlige veier, la oss ikkje fiksa på det, neida, me sette ned farten på stedet, det e løysen! Heia Norge (blir så sint!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Lånte noen vel så smakløse hos Rallye (takk!) Den godkjenninga er en lang jævla historie.... Felger, dekk, eksos, blinklys, ratt osv... Men det ordna seg, så nå er det meste i boks! :) Slenge du dritt om de herlige 15" hjula mine :aug: he he Ikkje glem adressen til visker motoren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Rallye Slenge du dritt om de herlige 15" hjula mine :aug: he he Ikkje glem adressen til visker motoren :D :ratatatat dukenukem :aug: Var det Sele Frukt & Tobakk? :D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 e du på jobb nå g60 :P d eg , rett me forus vest, bare sidde å sløve :P Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by olemarius e du på jobb nå g60 :P d eg , rett me forus vest, bare sidde å sløve :P Noe av det samme som foregår på Sola basen.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 stemme det :) sovne kanskje kver time, heilt ødealgte :D men snart lunsj,rett på rema handla fersk kneipp! åååååå! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by olemarius stemme det :) sovne kanskje kver time, heilt ødealgte :D men snart lunsj,rett på rema handla fersk kneipp! åååååå! Satser på en Burger fra Statoil... :) Kjøtt er viktig for meg... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 ahha, det gårkje! kneipp, næring! vet du når london flyet komme i kveld foressten ? itte klokkå 9 ?... Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Aner ikke... Har bare schedule for helikopter på PC'n min... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg