Mr.X Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Hver sin smak selvsagt.... Flymek anbefales i allefall, som regel finere jobb enn som bilmekaniker, helt andre arbeidsforhold.... Og sikkert litt bedre lønn.... Selv om det ikke er all verdens i forhold til det det engang var... Trives sinnsykt godt på jobben, og det er jo greit når prøveturen etter Overhaul går i Nordsjøen, i stedet for til Carl Berner liksom... Eller noe sånt..... Ja har jobbet som mekaniker i over 9 år nu,begynner å bli lei:( Men over til golfen din, skal du ha ut mye effekt så sats på turbo og 16v topp;) Her inne må men ikke komme å si noe vis man ikke er 100% sikker på at det er rett,da blir du fort lynsja.. men lykke til med bilen værtfall..:peace: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 jeg har en bra 16v topp liggende. som skulle i min rallye..... hvis den bilen ikke dukker opp igjen snart er den tilsalgs :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Med Golf type innsug....? Lurer litt på 16V G60, men da er det jo svært greit med innsuget på rett side.... Turbo frister egentlig ikke så sinnsykt, vet ikke helt hvorfor... Liker nå disse G60'ene jeg, selv om de har sine up's and down's... Synes det var jæævlig trist med den bilen din... Kan bare forestille meg, eneste jeg har blitt frastjålet er bilstereo og cd'er, og da var jeg faen langt nede... Du mister den steinråe bilen, jeg vil ikke tenke på det engang.... Blir sinnsykt trekt av å se for meg jævelen kjøre avgårde... Ser jeg den bilen ligger balltreet løst... Skal faen få ete drit hvis jeg ser han.... Tipper det ordner seg på et eller annet vis... Det bør det..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by Laaars Har du noen close-up bilder av motoren? Hvor mye yter den? Motorrommet er ikke noe å skryte av foreløpig... Yter vel 190hk, uten at det er målt, så det var egentlig dustete sagt... Hater når andre sier sånt... Haha! Det er modifikasjoner på gang, men pri 1 er å få bilen i strøken stand først... Tar close up's når motoren er close up's verdig............:) Trenger enda senkefjærer....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by GolfRallye Min ladet 0,65 bar og jeg syntes det gikk godt. Dro ifra Porsche Boxster. Schrick 276 kam gjorde underverker fra 5000 og oppover. En jeg "kjenner" skal visstnok ha sinnsykt peiling på VW, Golf, G60 og alt dette, han sier Schrick er noe drit, pga materialkvaliteten... Mener Piper er det eneste som duger... Har ikke erfaringer med annet enn Piper fra Gti 8V selv, så... Men det funker bra for deg altså.....? Kan jo fort være han bare vil selge..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Har sett hva en skrekk kam har gjort på en G60 motor, og det så ikke pent ut... kammen skjærte seg og låste reima. Så der måtte det ny topp til (og det hadde jo jeg liggende :)) Kan jo være feilmonterte og, men jeg har hørt at de kan være skumle, bedre å heller slipe om en orginal mek. kam, og mye billigere. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Vurderte mek kam, men er ikke kapabel til å slipe selv.... En som mente du kunne bruke den som den er.... Hva må slipes....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 http://www.orz-motorsport.com/ ...ser ut som har litt snacks til G60 motoren. (275hk kit osv...) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by vagen http://www.orz-motorsport.com/ ...ser ut som har litt snacks til G60 motoren. (275hk kit osv...) Oliver er USA agent for SLS. Det meste er likt med det sls tilbyr. Har sett hvordan Oliver porter g-ladere (den som er i avataren min), det ser utrolig bra ut. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Mysteriumet er for meg: Hvem er Oliver........? Hehe.... Skal jeg liksom gjette meg fram til det..........? :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Mysteriumet er for meg: Hvem er Oliver........? Hehe.... Skal jeg liksom gjette meg fram til det..........? :) sorry, OliveR Zieseniss, ORZ Typen som eier selskapet. Kjørt brutal G40 før, 1,5L G60, 60 mm ladehjul, tannreimdrift, 944 Intercooler....... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Sånn det ligger ann ja.... Hehe..... Tenkte det var en eller annen på forumet, jeg... Lest mail...? Ang kam og porting av topp....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Takker PoloClassic for gode tips angående porting og trimkam pr mail... Tipper det blir Jabbasport og Schrick, skal bare kikke litt på priser.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Vurderte mek kam, men er ikke kapabel til å slipe selv.... En som mente du kunne bruke den som den er.... Hva må slipes....? man sliper jo om selve kammen...... mek kammen har høyere løft, derfor er det nok gods til å få flyttet "toppunktet" på kammen en god del grader mer. om du skjønner... er ikke noe man sliper selv nei, men en fyr i stockholm gjør det for 500.- Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Fiiiin og spesiell bil. :) Bra du går for "orginal look" istedet for RS fanger og annet kål! Særlig når du har så sjelden bil. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg