GolfG60Syncro Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Det var fine saker det, ja..... Ikke helt i storform i dag..... :pisser: Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Satser på å hive inn et bilde til... Liker faktisk den gamle grillen litt... Av og til.... Med emblem...... Hva skjer med meg.......?? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 grisepen bil!! ikke bytt grill! er finfin som den er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 suns den grillen med emblem var kulest, den uten var liskom så... tom ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 denne bilen er også ett bevis på at runde lykter passer BEST uten grillist ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Litt enig.... Men alle de tingene der komer en del an på farge og... Og endel andre ting... Senking, felger, det meste.... Synes i grunn alt kommer ann på alt, noen ting passer sammen andre ting ikke, det blir til slutt et totalinntrykk som sier: Bra eller dårlig. Hvis alt henger sammen til EN stil, og bilen er ren, pen, smooth og fint behandlet, så er det egentlig mange kombinasjoner som er fint... Synes nå jeg da.... Greit å "ommøblere" litt av og til og da.... ;) Prøve litt diverse liksom..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by vwgolf2 denne bilen er også ett bevis på at runde lykter passer BEST uten grillist ;) Jeg vet :) tihi Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by AXi0N Jeg vet :) tihi btw: det er din og ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 vwgolf2: Mye ga du for de baklyktene dine....? Skulle hatt sånne til min hvite gti...... Har hvite på sync'en nå, men tror jeg selger dem...... Det ble noe feil...... Sorte/Røde på den, tror jeg vi sier.... Kommentarer.....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Eller sorte.......? Faen......... Ser på bildet jeg har lagt ut lengre opp her... Det glinser godt i den forskjermen altså.... Må nok ut å vaske og polere litt i dag tipper jeg.........;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Gå for sorte/røde du..... veldig godt valg:) min gamle G60: Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Enig..... Har du BBS'ene enda..........? Hehe.....;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro vwgolf2: Mye ga du for de baklyktene dine....? Skulle hatt sånne til min hvite gti...... Har hvite på sync'en nå, men tror jeg selger dem...... Det ble noe feil...... Sorte/Røde på den, tror jeg vi sier.... Kommentarer.....? jeg gav vel 1100..fikk de billigere..koster vel rundt 1500! gå for noe annet en sorte røde! det er så "utbrukt" etter min mening iafall... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Røde/svarte ser mer tidløse ut enn alle andre lykter som er tilgjengelig. Skal du ha bilen en stund, sats på de. Vil ikke gå av moten sånn som alle klarglass/lexus lyktene som er populære nå. Rød/svarte får du ganske billig på Biltema faktisk...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Polo Classic Røde/svarte ser mer tidløse ut enn alle andre lykter som er tilgjengelig. Skal du ha bilen en stund, sats på de. Vil ikke gå av moten sånn som alle klarglass/lexus lyktene som er populære nå. Rød/svarte får du ganske billig på Biltema faktisk...... Word. Kosta litt over 700 pr stk når jeg kjøpte til min for ca.... hmmm... begynner vel å bli en stund..... 6 år siden.... Men sikkert ikke blitt dyrere.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg