lazzario Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 sort/rød koster vel rundt 800 nå.. Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 bilde Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Tror det blir røde/rorte på Sync'en, ja...... Tidløse, også blir man ikke lei.... Har faktisk tenkt på vanlige, med oranse blink.....!! Er lei av de hvite etter en uke... De har ingenting der å gjøre.... Passer ikke inn i geografien..... Har hatt blåe, grønne og diverse på gti'ene mine, del blir så jævlig jalla.... Sirkusbil liksom....:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Er helt enig med deg, men et godt tips er sorte/røde bak, org.sotede på sidene og i fangeren........ Er fortsatt org. og ser veldig bra ut, tidløs og diskret..... Jeg hadde det på min, pluss org sotede tåkelys.... PS: har fortsatt BBSène:) Klarte ikke kvitte meg med de:):) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Jeg klarer å kvitte deg med dem......... Hvor bor du, og når går du og legger deg........?;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Ånei du:):) De skal på einser golfen min når den kommer på veien til neste år en gang...... Må ha noen lefser å kjøre til og fra løpene med:) Så får jeg heller bytte til slicksa når jeg er fremme:):) ps: sover alltid med et øye åpent:):) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Si fra hvis du hører om noen som har.....? MÅ ha sånne........ Jeg har forresten tilogfra løp felger til deg..... Har nemlig tatt vare på reservehjulene til alle mine.... Hehe....:D Bytte......? :rolleyes: Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 He he he neppe:) Kan jo ikke kvitte meg med godhjulene min vettu:) Men kan holde øyne og ører oppe seff. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Fint.... Og nesen...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Nå er ike jeg trent opp til å snuse opp BBS felger da, men skal prøve::):):D :D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Tror det blir røde/rorte på Sync'en, ja...... Tidløse, også blir man ikke lei.... Har faktisk tenkt på vanlige, med oranse blink.....!! Er lei av de hvite etter en uke... De har ingenting der å gjøre.... Passer ikke inn i geografien..... Har hatt blåe, grønne og diverse på gti'ene mine, del blir så jævlig jalla.... Sirkusbil liksom....:D Jøss.. fler som er enig med meg? hehe.. jeg ønsker meg standard baklykter.. med orange blink.. så om noen har.. og vil bytte med mine svarte så si ifra :) har også svarte frontblinkers som ønskes byttet i orange om noen har. (liten fanger) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Jøss.. fler som er enig med meg? hehe.. jeg ønsker meg standard baklykter.. med orange blink.. så om noen har.. og vil bytte med mine svarte så si ifra :) har også svarte frontblinkers som ønskes byttet i orange om noen har. (liten fanger) kan få bytte med mine orange blinkere anytime... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Jøss.. fler som er enig med meg? hehe.. jeg ønsker meg standard baklykter.. med orange blink.. så om noen har.. og vil bytte med mine svarte så si ifra :) har også svarte frontblinkers som ønskes byttet i orange om noen har. (liten fanger) Jeg har også! Har både orginale baklykter, orange blinkere til små fangere og hvite blinkers til 90 fanger.. Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Jeg skal ha rallye front....... Noen som har eller vet om.......? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Har du emblemløs grill med nedre grill list til salgs du nå da ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg