Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

• Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det blir røde/rorte på Sync'en, ja...... Tidløse, også blir man ikke lei.... Har faktisk tenkt på vanlige, med oranse blink.....!! Er lei av de hvite etter en uke... De har ingenting der å gjøre.... Passer ikke inn i geografien..... Har hatt blåe, grønne og diverse på gti'ene mine, del blir så jævlig jalla.... Sirkusbil liksom....:D

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg, men et godt tips er sorte/røde bak,

org.sotede på sidene og i fangeren........

Er fortsatt org. og ser veldig bra ut, tidløs og diskret.....

Jeg hadde det på min, pluss org sotede tåkelys....

PS: har fortsatt BBSène:) Klarte ikke kvitte meg med de:):)

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Tror det blir røde/rorte på Sync'en, ja...... Tidløse, også blir man ikke lei.... Har faktisk tenkt på vanlige, med oranse blink.....!! Er lei av de hvite etter en uke... De har ingenting der å gjøre.... Passer ikke inn i geografien..... Har hatt blåe, grønne og diverse på gti'ene mine, del blir så jævlig jalla.... Sirkusbil liksom....:D

Jøss.. fler som er enig med meg? hehe.. jeg ønsker meg standard baklykter.. med orange blink.. så om noen har.. og vil bytte med mine svarte så si ifra :) har også svarte frontblinkers som ønskes byttet i orange om noen har. (liten fanger)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Jøss.. fler som er enig med meg? hehe.. jeg ønsker meg standard baklykter.. med orange blink.. så om noen har.. og vil bytte med mine svarte så si ifra :) har også svarte frontblinkers som ønskes byttet i orange om noen har. (liten fanger)

kan få bytte med mine orange blinkere anytime...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Jeg har også! Har både orginale baklykter, orange blinkere til små fangere og hvite blinkers til 90 fanger..

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider