GolfG60Syncro Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Ikke før jeg har en Rallye front i hånda....... Den emblemfrie jeg har er med "innebygget" nedre list... Det er en del av grillen, i plast.... Steike flott, slipper rust og alt helvete med av og på montering..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Legger ut noen flere bilder for kommentarer... Litt mørkt var det, også er det endel voks på utilsiktede steder......... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Liker ikke de hvite baklyktene..... Skal ha røde/sorte igjen.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Litt fornøyd med noen av bildene.......:) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Hmmmmmmm......... Donorbiler............ Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Inni....... Må vel ta en shine en dag.... Supercharged, ja..........;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Jada....... Shiny......:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 VIL HA Rallye front.... Noen som vet hvem som selger billigst.......? NBS tar jo helt av......... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro VIL HA Rallye front.... Noen som vet hvem som selger billigst.......? NBS tar jo helt av......... Kom over denne når jeg søkte litt:D Nå vet ikke jeg prisen NBS tar, men syns denne virket dyr og jeg Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Hjerteligst...... Gidder du editere bort annonsen, så jeg ikke får konkurranse..............? ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Da er Rallye front kjøpt.... Det er en deilig følelse..... Skal ut og knipse noe mer bilder av bilen i dagslys i dag og, hvis noen e intesserte... Selger altså snart emblemfrie grillen min..... Den andre kan selvsagt og selges......;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Send bilde av den gale fronten takk.. PM meg :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Har jeg en gal front............??:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Det er den emblemfrie som er lengre opp her....... Selger og den med emblem.... Og en Jetta KOMPLETT front med emblemgrill...... Og alt mulig annet........ Men ikke flyvende tallerkner....... Som jeg registrerte at du trenger........:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 hehe :) Er interessert i din GAMLE emblem løse grill....... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg