Gå til innhold

Utetemperaturvisning i speedometer på A4 B5

Ranger emnet

MagnusVW

Anbefalte innlegg

Hei,

Har lagt merke til at en del Audi'er (A4 B5 uten FIS) har temperaturvisning i speedometeret i de to tomme "boksene" rett under kjøleveske/oljetrykk/lite bensin indikatorene osv.

Har også funnet litt info om hvordan du kan få det montert på biler det ikke er montert på orginalt.

http://www.auditeam-sauerland.de/FAQ/FAQ_Aussentemperaturanzeige.pdf

Er ikke så god i tysk, men det ser jo ut som om det bare er å plugge i displayet.

Noen som kan bekrefte at det eneste du trenger å gjøre er å kjøpe displayet og plugge i? (Har klima fra før av, så trenger ingen nye sensorer.) Har lyst å prøve meg på dette, men kjipt å kjøpe et display til flere hundre og så ende opp med at det ikke funker.

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg også. Vil helst ha kjørecomputer speedometeret, men har gitt opp det litt da jeg har hørt at det er MYE kåling for å få det til.. Men ette

r hva jeg har forstått er utetemp. ekstra utsyr på modellen uten kjørecomputer, så det burde vært mulig å ettermontere

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også en plan om FIS før, men kutta det vel ut pga. at det ville bli dyrt og en del mer arbeid. Har en guide på FIS liggendes på pc'en her. Ser ikke ut som om det er så vannvittig mye krøll å montere det. Litt trekking av kabel til olje sensor og litt VAG programmering, men er ikke så mye verre enn det. Instrumentet koster vel alikevel en god del. Noen som vet prisen på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Det virka interessant det displayet. Lysst å vite prisen på dette. Forresten, legg ut tråd og bilder av bilen din MagnusVW, så jeg har no å se etter i distriktet, kjekt med andre med samme bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Var en på Vw-audi club som skulle sjekke prisen i dag, men jeg skal poste det her om han finner prisen.

Har forresten sett bilen din et par ganger før. Meget pen! Du har facelift lykter og grøftelys har du ikke? Skal se om jeg ikke får laget en tråd om min egen.

Nope har ikke det, kan se den her:

http://skjer.com/biltreff/bilen2.jpg

Men har felgbytte nå, handla dynacore sine klassik felger, og bestiller justerbart til uka..

Få ut bilder av din egen forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...