BilebaH Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hallo!! Jeg ønsker å bytte mine felger i noen andre felger. Helst i 16-17" felg. Mellomlegg begge veier kan være interesant! Utslitte dekk på felga mine! Felga er helt greie! ;) Har ikke noe bedre bilde dessverre! Kontakt via PM eller mail! Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 du er bare interessert i bytte eller? Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Du tenkte på å kanskje kjøpe?! Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Mja... Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 ja jeg tenkte på det.. Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Kan også evt bytte de i brede 13" felger! ;) Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 det har jeg ikke :( Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hva selger du felgene for a?? eller er det totalt uaktuelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Selges for 3000... :) Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 ET 38 forresten... Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 om dekka er totalt utslitte er jeg overbevist om at du kommer til å slite for å få 3 lapper for felgene.. da tar jeg heller turen til sharif.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Da får du ta turen til Sharif! God tur. ;) Jeg må jo ikke selge de, og gidder heller ikke "gi" de bort.. Så hva du mener om prisen er så som så... Men andre hyggelige personer kan jo evt komme med bud! :) ;) Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 2500,- inkl frakt Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Da får du ta turen til Sharif! God tur. ;) Jeg må jo ikke selge de, og gidder heller ikke "gi" de bort.. Så hva du mener om prisen er så som så... Men andre hyggelige personer kan jo evt komme med bud! :) ;) Jo takk... har ikke sagt at du må selge de heller jeg. ikke har jeg sagt at du skal gi de bort heller. jeg mener at 3000 kr uten dekk er for høyt, og etter det jeg vet velger du selv hva du vil selge de for. Men at du velger å bli hissig for at jeg synes prisen er for høy er ditt valg. Lykke til med salget, håper ikke det finnes flere uhyggelige personer som sier prisen er for høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Kan ikke se hvor jeg ble hissig henn?! Er langt fra hissig jeg, gidder ikke krangle for at noen ikke syntes om prisen. Dekk følger med de, men de er ganske så ubrukelige. 2 dekk som kanskje kan bli med på en burne runde, men ikke så mye mer! 2 er totalt ubrukelige! 2500 ink frakt er uaktuelt til bergen! Da beholder jeg de heller til noen vil bytte eller vil kjøpe de som henter eller betaler frakt!! Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg