Gå til innhold

Brukroa-garadge: 68' Ford 20M TS HT - Det umulige, en utfordring.

Ranger emnet

Brukroa-trimning

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg beundrer arbeidstempoet og pågangsmotet ditt! Eller er det kanskje påvirket av lyden fra klingende mynt? :D

På den avlange biten i gulvet med de to taggene på, hvorfor ikke bare lage den like bred som de to utstikkene? Det er jo arbeidsbesparende å klippe rett frem, fremfor å lage en innsnevring både mtp tilpassing og sammenføying etterpå. :)

Kan hende jeg hadde gjort det samme selv, jeg liker ikke å skjære ut mer orginal-plåt enn nødvendig. Habeas Dilemmus

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer arbeidstempoet og pågangsmotet ditt! Eller er det kanskje påvirket av lyden fra klingende mynt? :D

På den avlange biten i gulvet med de to taggene på, hvorfor ikke bare lage den like bred som de to utstikkene? Det er jo arbeidsbesparende å klippe rett frem, fremfor å lage en innsnevring både mtp tilpassing og sammenføying etterpå. :)

Kan hende jeg hadde gjort det samme selv, jeg liker ikke å skjære ut mer orginal-plåt enn nødvendig. Habeas Dilemmus

Lengre skjøter er jo sterkere da.

Med hensyn til slot mags i 4*100 så finnes det iallefall tilsynelatende like felger i 4*100 for det hadde jeg på en C-Rekord da jeg var ung og lovende.

Flott fremgang og mye godt arbeid, stå på karer, dette blir en enormt bra bil.

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Svarten, har du en 17m også ! det har ikke øverbø'n sagt noe om ;)

den så jo så godt som strøken ut da! nydelig bil må jeg si :)

Stolt eier av: 100 quattro 2,2ltr, BMW 520i(ABS) Nissan Primera 2000 mod.

Toyota Camry 2.0 XLI, Honda MT5 original, 2 stk Tempo Corevette 280 1967 ,Mh Furia 125 SuperMoto, Suzuki RMX 50

YAMAHA WR426F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har det vettu. Og øverbø'n er svært entusiastisk når han får sitte på. Hentet den i fauske for en mnd siden. Bildene er fra turen hjem. Bildet der jeg poserer ved siden av bilen er på polarsenteret på saltfjellet. Forrige eier kjørte fra Alta til fauske og møtte meg der. Den er ikke strøken, men veldig bra. Skal få en runde med pynting i vinter, så er den strøken til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer bilder;) Nå har Lars fått av nedre frontplata som satt no J*****, og han har også fått pusset opp i bagasjerommet. Selv er jeg godt igang med å sveise inn igjen bitene i gulvet og innerkanalen, men det kommer det bilde av seinere. Vi har også blitt enige om at vi forsøker å smi en ny stiver til etter å ha sett noe nermere på sakene. Vi har en ny stiver til høyre side(blir brukt på venstre side), også må det lages ny til høyre. Den jeg meinte jeg kunne gjøre istand på venstre side hadde nok ikke gjort jobben sin like godt uten all den bærende rusta for å si det sånn;)

DSC00242.jpg

DSC00244.jpg

DSC00238.jpg

DSC00239.jpg

DSC00240.jpg

DSC00241.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider