Gå til innhold

Brukroa-garadge: 68' Ford 20M TS HT - Det umulige, en utfordring.

Ranger emnet

Brukroa-trimning

Anbefalte innlegg

Neida, syns dette er gromt jeg. Både at det er en gammalford og at du gjør ting (selv). Husker ikke om det var din bil, men det spiller ingen rolle. Kom igjen og gi oss åndelig og forbilledlig inspirasjon og veiledning. :thumb

Bilen tilhører meg. Men side min tid ikke strekker til, måtte jeg sette den bort.

Har en strøken RS konsoll og instrumenter liggende. Tidsriktige alu felger ligger i kjelleren. Så nå begynner bilen sakte men sikkert bli komplett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det forresten noen her som trenger deler til p7-2? bra dører,panser,bagasjelokk,instrumenter,girkasse (17M), bak aksel (4.11),hengerfeste, grill, stab stag, bensintank, styresnekke, h forskjerm, mellomaksel med gode kryss, svart baksete i sky til HT, ny original låseplaten til p7-1/2, ny frontplate til p7-2, strøkent ledningsnett til standard 17m/20m p7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer fakrisk litt om dagen. Har dårlig med bilder nå, men det som har skjedd er at jeg har sveist litt av rusta i inner kanalen og grunna noen deler som skal sveises inn, mens Lars fikser opp i bagasjerommet.

Har et bilde av det mest kritiske området på innerkanalen/gulvet ferdig renska for rust og klart for sveising.

DSC00216.jpg

Skal komme med bilder så fort det skjer noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig kritisk. hadde vært greit om bilen hadde hatt en B-stolpe for og si det slik. den jævla stiveren lager litt ball.. men som sagt, gutta får det til! Slot mags er nok ikke å få i den dimmen... Godt det er noen som spør etter mer bilder! Egetlig ikke hatt følelsen av at noen har vist interesse for tråden. Egentlig tror jeg at folk ikke riktig vet så mye om M'en til ford. Såklart er det noen, men.. Bra du maser litt om update!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig kritisk. hadde vært greit om bilen hadde hatt en B-stolpe for og si det slik. den jævla stiveren lager litt ball.. men som sagt, gutta får det til! Slot mags er nok ikke å få i den dimmen... Godt det er noen som spør etter mer bilder! Egetlig ikke hatt følelsen av at noen har vist interesse for tråden. Egentlig tror jeg at folk ikke riktig vet så mye om M'en til ford. Såklart er det noen, men.. Bra du maser litt om update!

Hjelper det om jeg konstaterer at i skrivende øyeblikk ligger du på plass #250 på "flest visninger" lista? Syns ikke DET er så ille av totalt 1.416 tråder. Klikk på views i forummenyen så får du de mest populære øverst.

:idea:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider