Gå til innhold

kult bagajserom?

Ranger emnet

jsolg

Anbefalte innlegg

hvilken bil snakker vi? har sett dette i flere bilder, spesielt fra bilmesser osv.

Noe alla dette? eller dette?

Mye rart som kan gjøres i bagasjen:)

Hvis du går inn på den siden bildene er hentet fra (http://www.carstyling.net) er det mye bilder av dette:)

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei var ikke det jeg tenkte. men elrs takk:) tenkte på å ha kasse i reservehjulsbrønnen, og ha subben med spolen/e ut derfra, og gjemt forsterker og annet, og trekt gulvet i orginalfarge, slik at alt som synes når man åpner bagasjerommet er en sub med spolene opp.

Mercedes 190e 2.0 -91

Mercedes 190e 2.3-16v -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe slik du tenkte på? Mekka et bilde i farta...

trunkpic.jpg

Hehe, bra mekk :D

Neida, slikt kan bli bra, hvis man har en subb, thats it, da er det ikke poeng å ta hele rommet til pilsen. :) Da er som nevnt her fra ''brunerune'' enkelt subb mitt i en god løsning. :)

-Arne

90' Ford Sierra 2wd DOHC-T

05 Jumpy

X-Diverse

***Ford***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også dette er å ta litt mye plass for et element. Hadde man heller hatt 4stk eller lignende, da kunne jeg tenke meg en slik løsning, hvis det skulle være ''stil rent'' :)

Trådfører, hvis jeg var deg, ville jeg bygget en fin kasse inn i ene siden, eller en fin kasse inntil seteryggen bak. :)

-Arne

90' Ford Sierra 2wd DOHC-T

05 Jumpy

X-Diverse

***Ford***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...