Gå til innhold

Cube Indash DVD tilsalgs!

Ranger emnet

Trond D

Anbefalte innlegg

Selger min Cube Multimedia in cars grunnet vraket bil. Spilleren er kjøpt 13.10.06. og er kunn brukt en måneds tid. Har kvitering som følger med som beviser dette og som er garantibevis.

6,5"tft Lcd, 16:9 monitor

Motordrevet ut og flipp-opp mekanisme

Vertikal og horisontal vinkel justering

Intregert dvd spiller

Audio cd/cd-r/cd-rw/mp3 kompatibel

RGB signal auto detect

2 kanal RCA linje ut

Fjernkontroll

I ekstern boks:

Radio tuner AM/FM RDS PLL radio

Pal tv tuner, inngang for diversity antenner

4x40W forsterker

Leser også brente dvder.

Som Ny, tv anntenne medfølger. Selges kr 3000,-

DSC00023.jpg

DSC00021.jpg

Send pm ved interesse :)

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har det sei slik at jeg endte opp med dvden igjen. Grunnen til dette er at kjøper ikke fikk den til å virke. Vi har ordnet opp i dette, ingen problemer der. Men jeg leverte den inn til en butikk som heter Bilradio as, og fikk med egne øyne se at den virker. Med andre ord....den er i topp stand og tilsalgs. Kom med bud :)

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det sei slik at jeg endte opp med dvden igjen. Grunnen til dette er at kjøper ikke fikk den til å virke. Vi har ordnet opp i dette, ingen problemer der. Men jeg leverte den inn til en butikk som heter Bilradio as, og fikk med egne øyne se at den virker. Med andre ord....den er i topp stand og tilsalgs. Kom med bud :)

500

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider