tjekk Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hei! Har søkt å søkt nå på nettet, men sidene sier så mye forsjellig! har kjøpt en ar-108 i dag men fikk bare inn nå brannvesen. Noen som VEIT hva kanale de ligger på i trondheim nå fortiden? å den skal stå på vhf band ikkesant? takk for svar :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hei!Har søkt å søkt nå på nettet, men sidene sier så mye forsjellig! har kjøpt en ar-108 i dag men fikk bare inn nå brannvesen. Noen som VEIT hva kanale de ligger på i trondheim nå fortiden? å den skal stå på vhf band ikkesant? takk for svar :) Her er ei liste over div kanaler, Politiet i trondheim bruker 170,4000Mhz http://www.scannernytt.info/fylker.php?fylke=SørTrøndelag Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 noen som vet akkurat den som politiet i oslo bruker? stå så mange forskjellige oslo politikanaler. Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 jepp da ver det rett med 170,4000 :) takker jonomega :) du tjente meg noen kroner i dag ;) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 noen som vet akkurat den som politiet i oslo bruker?stå så mange forskjellige oslo politikanaler. Det er nettopp fordi de bruker mange kanaler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 det er forbausende liten aktivitet synes jeg..... Ikke det at det er laaange død perioder, men overasket over hvor lite det egentlig er på trondheims kanalen..... noen som har inngående kjentskap til ar-108? Mulig å sette den på kanalen til brann og ambulanse også å få den til å søke mellom de tre heletiden? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 ska du bli paparazzi no el?? ga du mye for radioen di og hvor? evt. er det noen som har noen bedre tips til en bra snutradio? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 ar 108 er billig på de fleste steder. men jeg kjøpte på radio & tele for 1000 kroner. alt for dyrt Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 ja, det skal fint gå ann å legge inn de 3 kanalene du nevner og la den søke mellom, det er halve poenget med scanner, den skal scanne seg igjennom kanalene slik at den stopper ved den kanalen det er aktivitet på for deretter å søke videre når aktiviteten er slutt :) Tips til radio: noe fra Uniden er bra. selv har jeg 2 UBC220XLT, dette er en litt "stor" radio, men ganske så god. http://www.dittvalg.no selger radioer, jeg kjøpte min der og er meget fornøyd. ;) Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 noen som kan forklare meg hvordan jeg bruker uniden ubcxlt?? er komplisert:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg