Ascona Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Her ligger det en film fra første gangen jeg kjørte asconan på bane.. http://grombil.no/filmer.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 jaja Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Arti, men som du holder igjen trafikk a gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 synes han kunne tatt å kobinert flere kontraer... han var på vei holdt fin å lang slædd og ved neste sving så gir han seg, og begynner på nytt:) MÅ DRIFTE:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by fcuk Arti, men som du holder igjen trafikk a gitt. Jepp, jeg holdt igjen trafikken så det holdt, annet enn på langsletta da, men der slapp jeg opp gassen for å slippe alle de undermotoriserte drittbilene forbi :) På gatebil blir det nok bedre.. Da skal jeg ha sommerdekk foran ihvertfall, hva jeg skal ha bak får vi se på etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 kul bil da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by rdl synes han kunne tatt å kobinert flere kontraer... han var på vei holdt fin å lang slædd og ved neste sving så gir han seg, og begynner på nytt:) MÅ DRIFTE:) Jeg kjenner ikke bilen godt nok enda.. Men det kommer nok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Må si det var livlig kjøring! :D Hva slags motor sitter i asconan? Sugemotor? Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by 2002ti Må si det var livlig kjøring! :D Hva slags motor sitter i asconan? Sugemotor? Sitter en 2 liters forgassermotor i den ja.. Er gjort no småtteri med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Hvis du ikke får det til så send meg en PM Så skal jeg vise deg hva askisen er god for:D :D :D :D :D :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by Dalhback killer Hvis du ikke får det til så send meg en PM Så skal jeg vise deg hva askisen er god for:D :D :D :D :D :D ;) Høyre bakskjerm viser fortsatt at du ikke har snøring :) BTW.. Fiks en sinnsykt bra pris på bremser til meg a.. trenger mer bremser foran.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Du får droppe innom ........ Den bulken er en stang inn fra isen i meget høy hastighet:D :D Synd ikke brekke fungerer bedre!! Kan jeg leie den på rudskogen i breisladden?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Har du noen bilder av bilen da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Ascona: er du ofte ute å kjører på øvra rælingsvei. Sverger på at jeg har sett deg flere ganger før, senest fredagen. Er det korrekt? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg