a007apl Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 http://www.kldconcept.com/murci_r-gt.htm Siter ...From Brazil to F1 History... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Likte den bedre orginal !!! Dette ble bloharry !!!! mvh Stian Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 carbon all over nesten.....syntes den var krem jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Sweeeeet Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by v6quattro Likte den bedre orginal !!! Dette ble bloharry !!!! mvh Stian Hallo den er jo orginal sånn som den er på bilda, blir levert sånn og da er det vel orginalt da. Er et samarbeid mellom Tyske Reiter Engeneering og Audi sin motorsports avdeling. Er laget for å kjøres i den europeiske fia gt serien, og den amerikanske le mans serien. Er jo ikke noen gate versjon men likefullt ikke noe styling sett. ser heller ikke mye harry med denne bilen her,men en meget høy "vil ha faktor" btw: nice find "a007apl" it is always nice to see your endless work for the "bull" keep it up!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by v6quattro Likte den bedre orginal !!! Dette ble bloharry !!!! mvh Stian hadde bilen vært spikka i mahogny kunne jeg vært enig men det er den jo ikke og synes den var pervers...hadde gjort seg godt i innkjørslen min hvertfall mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Oioi, denne var rå! Likte ikke helt dashbordet i rein carbon... men utvendig var den ekstrem! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Må bare nevne noe, når jeg surfa rundt på den sida fant jeg en lamborghini under racing delen som jeg aldri har sett før (skummelt nok), og det var skilter på den?? (http://www.kldconcept.com/racing_3.htm) a007apl do you have any info about that car? En annen ting jeg lurer på som dere sikkert vet hva er: http://www.kldconcept.com/racing/gtr_fire.jpg Hva er den greia med speilet? Nok spørsmål for idag :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Ok da, fant det ut, Lamborghini Unipart-Countach QVX racing med 700hk :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Hva er den greia med speilet? ventilasjon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Må bare nevne noe, når jeg surfa rundt på den sida fant jeg en lamborghini under racing delen som jeg aldri har sett før (skummelt nok), og det var skilter på den?? Linjene er mer Porsche 962 enn Lambo, menmen... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a007apl Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 The VIDEO :D Siter ...From Brazil to F1 History... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 thanks for the video link apl on the car.. uhm dare i say too much carbonfiber? :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a007apl Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ a007apl do you have any info about that car? Well, i view before in Lambocars.com , in the past i hunt informations about this model, but i found none, later i re-search more for we. Siter ...From Brazil to F1 History... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 kurrant den der! hm.. må være en av de største spoilerne jeg har sett :D :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg