Gå til innhold

StreetMeet 21. April `07 (Rett etter motorfestivalen)

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synes det bare er tull og slenge noe drit om dette treffet.

i hvertfall vist man ikke var der!!

som sagt dem sa i fra over på høytaler annlegget mange mange ganger. det fantes jo alternative ruter, så det var jo helt frivillig og kjøre rett i fanget til biltilsynet.

hadde alle vært eksemplariske selv, så hadde ingen blitt tatt i laser eller lignende. biltrangtilsynet er et egent kapittel men.

syntes treffet var veldig bra, utrolig bra oppmøte.

og gleder meg til neste treff;) som helt sikkert blir noe av.

så lenge man ikke har gjort noen ting for at treffet skal bli bedre selv. så har man ingen ting man kan klage på.

Team Sideways fortjener kjempe ros for det dem har gjort.

tiltaket er utrolig bra;)

er ikke mange her inne som haddde greit og gjøre noe lignende.

bare og si i fra, skrivefeil finnes det mere av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man var smart og kjørte til venstre så unngikk man hele BT kontrollen, og om du klarte og holde fartsgrensa på E6 den ene kvelden så gikk det fint og komme hjem uten bot/mangellap.

Kjempebra treff! Dere som klager så jævelig, hva faen loker dere med? ....

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det igjen Utrolig bra treff :)

ingen ting å klage på !!! meg tanke på at det var gratis og at folk brukte sin egen lomme til detta stooorr cred til det :)

som sakt med politiet så sa dem det flere ganger i høyttalern .. når man kom ut på veien så var det bare å kjøre til venstre istedenfor høyre mot jessheim slapp unna jeg :)

Takk for et herlig meet :) gleder meg til neste

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes treffet blei bra,mye folk og mye bil. litt synd det med at folk blei stoppet av politiet osv,men alle fikk vite at det var en alternativ rute som alle burde ha kjørt, så dere som blei stoppa kan vel egentlig bare takke dere selv.

Kjørte da selvfølgelig unna politiet selv..

Håper detta blir gjentatt en gang til mot sen sommeren. og at folk ga litt penger til TeamSideways for at dem arangerte detta=)

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt tidligere,dette var et av de bedre sånne samlinger :) Stor takk til de som gidder og bruke av sin egen fritid til og stelle i stand noe sånnt :)

Når det kommer til BT og Politi... Dere som kjører "ulovlig" rundt med div modifikasjoner løper alltid en risiko for å bli stoppet tatt,enten det er oppe ved ringbanen i går,eller en vanlig kveld på stripa.Dette er sånnt man faktisk må regne med.

Har selv kjørt rundt sånn i alle år ;)

Ble selv bare geleidet videre i går med mine prøveskilter på 262 i går kveld.

men skaff varmere vær neste gang...hehe

Anders

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro tidlig. Kjørte i venstre i første kryss og så til venstre igjen og deretter ut på E6en mot Oslo. Men jeg hadde alt på det tørre. Synd at noen er uheldige :(

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig av folk å klage på dette treffet for at de sa ifra til snuten om det var bigtime streetmeet! Bedre det enn at de skal finne ut av det og faktisk avlyse alt.

Hadde ikke vaktene gjort som snuten sa, så ville jo treffet mest sannsynlig blitt stengt, så jeg skjønner godt at vaktene gjorde som de sa. Er seriøst ingen her som hadde sagt "Hold kjeft a, snutefaen, detta er vårt treff og våre regler" om de hadde vært vakt på ett treff! Tullete å si at snuten "eide" vaktene. Duster!

Til dere som ble stoppa, sånt skjer.. Går ann å tenke litt på at når det er annonsert så lenge og så stort om ett treff, at det faktisk kan være kontroller i nærheten da, så det går ann å ta det litt penere 1 kveld i det minste!

Jeg ble ikke stoppa enda bilen min er så synlig som den er. For de som så den, så er det jeg som kjører den gule Sunnyn med aluvinge på taket! ;) Og jeg glei rett igjennom kontrollen til snuten! Og jeg har ca 1meter langt eksosanlegg.

Til slutt vil jeg bare si at det var ett jævlig bra treff!

Og at dette må det bli mer av. Eneste å klage på var varmen! Og det er jo heller ikke deres skyld! ;)

`87 Manta B GT

Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil skryte veldig av team sideways som

arrangerte dette! Knall treff med godt oppmøte :)

Eneste negative jeg har å si om arrangementet er at det var

kaldt... men det er jo ikke arrangørens feil!

håper dere drar i gang igjen når klimaet er litt varmere :)

stå på!

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider