Gå til innhold

StreetMeet 21. April `07 (Rett etter motorfestivalen)

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til etteretning så har vi vært på befaring på området og det ser lovende ut. Eneste som er dumt er innkjørselen til banen, det har vært store maskiner som har drevet med skoghogst i området så innkjørselen er ikke optimal for lave biler.. Men utleier skulle prøve å få gjort noe med det så godt han kunne..

Vi har også vært i kontakt med lensmann på ullensaker og han stillte seg positiv til treffet. Han mente at det ikke var noe poeng å "plage" oss som faktisk gjør noe bra for bilmiljøet. De hadde heller ikke midler til store operasjoner, hovedgata i jessheim var vist vel så viktig. Så blir spennende å se hva det blir til.

Henstiller uansett alle til å kjøre pent og holde fartsgrenser på vei til treffet. Så vidt jeg vet så er det romerike politikammer som tråler nettet etter treff så kan hende de overkjører ullensaker på dette. Så derfor må vi vise oss fra vår beste side folkens. All PR forbundet med dette treffet skal være god PR, det er et av våre mål.

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det for en sossebil a??

Frisørbilen der gikk greit da...første gangen jeg har sett en mx5 spinne på tørr asfalt.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisørbilen der gikk greit da...første gangen jeg har sett en mx5 spinne på tørr asfalt.

Ikke vanskelig det der.. Er vel heller det at de som man vanligvis ser bak rattet på en sånn bil ikke pleier å sladde på tørr asfalt, også er dette en 1.8, er mer vanlig med 1.6.. ;)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mx-5 er en jævlig fet bil.. sitter som en sugekopp på veien og skal ikke så mye til for å få de til å gå litt bedre heller...

mx-5 turbo er sikle på bil... lett er den også den gammle veier 950kg

Nyere typer veier en del mer dessverre, mener det var 1200 kg eller noe.. Men strykejern på veien det er den.. Denne er senka også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jo da, den går greit. og veier ikke så mye som 1200kg. thoresen. men litt over tonnet er mer riktig.

ikke vanskelig å spinne løs med de regummierte-nudel-dekka jeg hadde i fjord da. blir værre i år.

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jo da, den går greit. og veier ikke så mye som 1200kg. thoresen. men litt over tonnet er mer riktig.

ikke vanskelig å spinne løs med de regummierte-nudel-dekka jeg hadde i fjord da. blir værre i år.

My bad, mente vi fandt ut at den veide mer en is turbon seru.. Men den veier jo bare 1050kg i vognkortet og da.. Ikke greit med gullfiskhukommelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gleder oss vi også, men må innrømme at jeg er noe nervøs her jeg sitter.. Men regner med at dette blir en suksess.. :)

Jeg kan legge til at vi har ordnet med en overraskelse til treffet, kommer et par karer som ikke er kjent for å spytte i glasset når det gjelder dekkbruk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider