Gå til innhold

StreetMeet 21. April `07 (Rett etter motorfestivalen)

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjønner ikke at dere griner pga feil på bilene deres, dere vet det selv, men når de stopper dere blir dere sinte. jaja.

LOL! Av erfaring så burde dere vite at det ikke er klokt å snakkes med purken uansett...hvem har noen garanti for at dem holder det dem lover når dem sier at dem er positivt instillte til slik?Dem tenker bare penger i statskassa uansett pluss at dem samarbeider jo ganske tett med biltilsynet!Å for å si det sånn så er det nok et mindretall av biler som kommer på streetmeet som ikke har noen form for modifikasjon som dem ikke liker så den der var litt drøy! :knock: Men ellers greit treff å mye bra biler!

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi måtte uansett ha varslet de. p.g.a samling av over 300 mennesker.:knock:

Kunne vel ringt de 5 på 8 eller noe. Dere sa vel stolte " Vi skal arrangere Streetmeet, og det skal komme folk langveisfra, så bare å komme å se selv herr politibetjent."

Men nå veit man det at Lovlig streetmeet er dårlig streetmeet.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra treff :D

Synd at slangen fra turboen til ICen datt ut :( Men det var bare å sette den på igjen så var alt i orden :) Moro å få prøvd bilen. Første gang med RWD. Fant ut at det satt en TCS sikring som gjorde at bilen ikke ville slippe, men når den ble kastet ut så var det bare å klemme på.

Var jo ikke bare sierraer, volvoer på sladde plata.

Takker for ett bra treff. Men når sola går ned så ble det brått slutt på varmen.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vel ringt de 5 på 8 eller noe. Dere sa vel stolte " Vi skal arrangere Streetmeet, og det skal komme folk langveisfra, så bare å komme å se selv herr politibetjent."

Men nå veit man det at Lovlig streetmeet er dårlig streetmeet.

Sier du som ikke var der..

Hvis vi ikke hadde snakket med politiet hadde de stengt hele driten før vi i det hele tatt hadde begynt.. De var innom 3 ganger i løpet av kvelden og hver gang kom de med ting vi måtte endre for at de ikke skulle stenge alt på stedet..

Et lovlig streetmeet er bra streetmeet, det var masse folk på plassen fra ca 19.30 og til 23.30, hadde alle vært misfonøyd ville det ikke vært kø inn, men ut..

Vi sa ifra på annlegget flere ganger om alternative ruter hjem for de som ville unngå teknisk, jeg sa også ifra på forhånd at vi mest sannsynlig ville se satans gulkledde denne kvelden..

Den meldingen jeg har fått av folk flest er at treffet var bra, snakket også med flere som hadde fått mangel-lapp på bilen, men som fortsatt var fonøyde fordi treffet var så bra, så alt er relativt..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du som ikke var der..

Hvis vi ikke hadde snakket med politiet hadde de stengt hele driten før vi i det hele tatt hadde begynt.. De var innom 3 ganger i løpet av kvelden og hver gang kom de med ting vi måtte endre for at de ikke skulle stenge alt på stedet..

Et lovlig streetmeet er bra streetmeet, det var masse folk på plassen fra ca 19.30 og til 23.30, hadde alle vært misfonøyd ville det ikke vært kø inn, men ut..

Vi sa ifra på annlegget flere ganger om alternative ruter hjem for de som ville unngå teknisk, jeg sa også ifra på forhånd at vi mest sannsynlig ville se satans gulkledde denne kvelden..

Den meldingen jeg har fått av folk flest er at treffet var bra, snakket også med flere som hadde fått mangel-lapp på bilen, men som fortsatt var fonøyde fordi treffet var så bra, så alt er relativt..

Jeg hørte desverre ikke det PA anlegget ditt på vei TIL treffet for det var da dem stoppa meg!men som jeg sa ista greit treff. Men uansett purken styrte som de ville inne på området der...trodde de var positivt instillte jeg?

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra treff :D

Synd at slangen fra turboen til ICen datt ut :( Men det var bare å sette den på igjen så var alt i orden :) Moro å få prøvd bilen. Første gang med RWD. Fant ut at det satt en TCS sikring som gjorde at bilen ikke ville slippe, men når den ble kastet ut så var det bare å klemme på.

Var jo ikke bare sierraer, volvoer på sladde plata.

Takker for ett bra treff. Men når sola går ned så ble det brått slutt på varmen.

Stemmer, du som var utpå tidlig på kvelden.. Fin bil da.. :)

Skal bestille mer varme til neste gang.. hehe.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel bare noe de sier for å skremme alle ut i "fella" (teknisk) og for å gjøre det vanskelig å arrangere ett treff for ungdommer.

hadde det ikke vært for politiet så hadde det nok møtt opp enda flere folk. Er ikke alle som er intereserte i å vise bilen til BT hele tiden.

joda, treffet var sikkert greit det, men dog så mener jeg at å måtte tipse politiet for å lage treff er en dårlig ting, man veit at de bare skal ødelegge. SÅ klart så er det opptil envher å gjøre modifikasjoner som er lovlige osv, men for min del, som har fått visningslapp 1 gang før denne uka og ryktene om en teknisk kontroll der oppe gjorde at jeg og flere droppet treffet (ikke noe stort tap akkurat)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte desverre ikke det PA anlegget ditt på vei TIL treffet for det var da dem stoppa meg!men som jeg sa ista greit treff. Men uansett purken styrte som de ville inne på området der...trodde de var positivt instillte jeg?

Styrte som de ville? Hvor har du det fra? Politiet har fri adgang som alle andre, de er også mennesker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel bare noe de sier for å skremme alle ut i "fella" (teknisk) og for å gjøre det vanskelig å arrangere ett treff for ungdommer.

hadde det ikke vært for politiet så hadde det nok møtt opp enda flere folk. Er ikke alle som er intereserte i å vise bilen til BT hele tiden.

joda, treffet var sikkert greit det, men dog så mener jeg at å måtte tipse politiet for å lage treff er en dårlig ting, man veit at de bare skal ødelegge. SÅ klart så er det opptil envher å gjøre modifikasjoner som er lovlige osv, men for min del, som har fått visningslapp 1 gang før denne uka og ryktene om en teknisk kontroll der oppe gjorde at jeg og flere droppet treffet (ikke noe stort tap akkurat)

Igjen, du var ikke der, så du har ikke noe grunnlag for å si at treffet vårt var dårlig.. Men alle har rett til en mening..

Politiet jeg pratet med var veldig positive til treffet og likte at vi hadde satt i gang dette, eneste de ikke likte var sikkerhets-sonene rundt herjeplassen, så den ble justert etter ønske fra de.. Og det var det eneste de gjorde om der oppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider