Gå til innhold

StreetMeet 21. April `07 (Rett etter motorfestivalen)

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

Ja så jo at dem kommanderte vaktene dine rundt for å gjøre ditt å datt liksom. Hadde dem vært positivt innstillte så hadde dem latt dere ha streetmeetet i fred!

Ditt og datt, som sagt det var bare pga sikkerhets-sonene rundt herjeplassen.. Hvis vi får beskjed om at at vi må endre noe eller så stenger de treffet (noe de har mulighet til) så løper vi med engang og fikser det.. Vi har lagt så mye tid og penger i dette at vi ikke ville at skulle ende før det hadde begynt..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ditt og datt, som sagt det var bare pga sikkerhets-sonene rundt herjeplassen.. Hvis vi får beskjed om at at vi må endre noe eller så stenger de treffet (noe de har mulighet til) så løper vi med engang og fikser det.. Vi har lagt så mye tid og penger i dette at vi ikke ville at skulle ende før det hadde begynt..

Dvs dem eide dere! :)

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, du var ikke der, så du har ikke noe grunnlag for å si at treffet vårt var dårlig.. Men alle har rett til en mening..

Politiet jeg pratet med var veldig positive til treffet og likte at vi hadde satt i gang dette, eneste de ikke likte var sikkerhets-sonene rundt herjeplassen, så den ble justert etter ønske fra de.. Og det var det eneste de gjorde om der oppe..

Sier at treffet sikkert var greit. Men er vel noe som er gæli når jeg hører om biltilsynet og Polities jernhånd rundt treffet.

Er tydelig for min del at lovlige streetmeets er "dårlige" streetmeets. Er ikke noe bra hvis 100 personer blir stoppet i teknisk, og 50personer får fartsbot og annet tull. eller?

mente du arrangerte dette treffet for at politiet skulle la oss være i fred jeg, men er tydelig at du blir styrt av politiet.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier at treffet sikkert var greit. Men er vel noe som er gæli når jeg hører om biltilsynet og Polities jernhånd rundt treffet.

Er tydelig for min del at lovlige streetmeets er "dårlige" streetmeets. Er ikke noe bra hvis 100 personer blir stoppet i teknisk, og 50personer får fartsbot og annet tull. eller?

Akkurat hvordan folk kjører til å fra treffet er jo deres eget problem men det er opplagt at når dem har teknisk så blir kvelden ødelagt for MANGE for som jeg sa i sta at det er vel et fåtall biler som kommer helt original til et streetmeet?

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvs dem eide dere! :)

Okey, din mening.. Så du mener at vi bare skulle gitt faen i hele greia da..

Ikke meningen å virke atal, men blir bare litt oppgitt når noen ikke liker noe vi har stelt i stand med vår egen tid og penger som attpåtil var gratis..

Skjønner at det er surt å bli stoppa i teknisk, men det er ikke vår skyld.. Ullensaker politiet som vi prata med var hyggelige og imøtekommende.. Politiet og biltilsynet som var rundt omkring var organisert fra romerike politiet.. Uansett umulig å samle over 1000 biler på en plass uten å annonsere med det først på offentlig fora, og da blir det plukka opp og politiet vil være på plass.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hvordan folk kjører til å fra treffet er jo deres eget problem men det er opplagt at når dem har teknisk så blir kvelden ødelagt for MANGE for som jeg sa i sta at det er vel et fåtall biler som kommer helt original til et streetmeet?

Så klart så får folk kjøre så fort de bare vill. Men er tydelig at ett såkalt lovlig treff hvor man skal få være i fred er bare tull. På de "ulovlige" treffene som har blitt arrangert rundt omkring i Oslo/Romerike har man sett lite til BT osv, greit nok at man må regne med at ett fåtall biler kan bli tauet inn av snuten, men når de regelrett står der med fullt manskap og stopper biler på ett lovligtreff så er enkeltes ord her inne på forumet verdt ekstra lite i etterkant.

Ullensaker politiet som vi prata med var hyggelige og imøtekommende..
Er dette som skiller politimenn fra vanlige menn. Man skal aldri tro på noe en politimann sier. om du så får det skriftlig så er de ikke til å stole på. De er sleipe som få, og ville glatt ofret sin egen familie for å få en ekstra stripe på armen.

Han/de du pratet med angående treffet blir sikkert hyllet som helter en hel uke nå, bare fordi de klarte å stille opp med såpass store styrker på ett lovlig treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart så får folk kjøre så fort de bare vill. Men er tydelig at ett såkalt lovlig treff hvor man skal få være i fred er bare tull. På de "ulovlige" treffene som har blitt arrangert rundt omkring i Oslo/Romerike har man sett lite til BT osv, greit nok at man må regne med at ett fåtall biler kan bli tauet inn av snuten, men når de regelrett står der med fullt manskap og stopper biler på ett lovligtreff så er enkeltes ord her inne på forumet verdt ekstra lite i etterkant.

Enig der!Trur man trygt kan si at politiets ord ikke betyr en dritt!Dem gjør akkurat som dem vill!Dem kan love gull å grønne skoger i forkant men trenger dem å holde det?NEI!Tommeln opp for "spontane" Streetmeets!

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, din mening.. Så du mener at vi bare skulle gitt faen i hele greia da..

Ikke meningen å virke atal, men blir bare litt oppgitt når noen ikke liker noe vi har stelt i stand med vår egen tid og penger som attpåtil var gratis..

Skjønner at det er surt å bli stoppa i teknisk, men det er ikke vår skyld.. Ullensaker politiet som vi prata med var hyggelige og imøtekommende.. Politiet og biltilsynet som var rundt omkring var organisert fra romerike politiet.. Uansett umulig å samle over 1000 biler på en plass uten å annonsere med det først på offentlig fora, og da blir det plukka opp og politiet vil være på plass.. :)

For all del vil jeg ha det klart at jeg syns det er dritmorro med streetmeets men det å prate med politiet er ikke noen joker i alle tilfeller. Som nå f.eks

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jaggu mange hjerneskada fitter. SPESIELT audifanatic, som ikke skjønner at man faktisk skal ha en GODKJENT bil for å kjøre på NORSK VEI. Hvis du har så jævla store problemer med det kan du jo liksågreit holde deg hjemme og ta bussen, FORDI DET ER IKKE AV SLIKE GRUNNER SOM AT DE VIL HA PENGER I STATSKASSA AT DE HAR KONTROLL. De ønsker derimot at BILISTEN SOM MØTER DEG PÅ VEIEN skal være trygg på at ene hjulet ditt ikke ramler av og du skeiner rett i trynet på motgående bilist! Like lotto som å kjøre i en tunell med andre ord!

Jeg bare oppfordrer deg til å holde kjeft og kjøre disse VAG skrothaugene dine på jordet hjemme!!!!!!!

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jaggu mange hjerneskada fitter. SPESIELT audifanatic, som ikke skjønner at man faktisk skal ha en GODKJENT bil for å kjøre på NORSK VEI. Hvis du har så jævla store problemer med det kan du jo liksågreit holde deg hjemme og ta bussen, FORDI DET ER IKKE AV SLIKE GRUNNER SOM AT DE VIL HA PENGER I STATSKASSA AT DE HAR KONTROLL. De ønsker derimot at BILISTEN SOM MØTER DEG PÅ VEIEN skal være trygg på at ene hjulet ditt ikke ramler av og du skeiner rett i trynet på motgående bilist! Like lotto som å kjøre i en tunell med andre ord!

Jeg bare oppfordrer deg til å holde kjeft og kjøre disse VAG skrothaugene dine på jordet hjemme!!!!!!!

hyggelig å få såpass fine kommentarer.

Bilen min er godkjent, men er fortsatt det evige maset med å vise den på nytt ovenfor BT. bare den uka som har vært så har jeg brukt 9 timer på diverse besøk hos BT, men er tydelig at det er til ingen nytte.

Så klart så har de slike kontroller for å sjekke at bilene er i sikkerstand, men de kicker på alt annet på bilen. "Felgene stikker 5mm utenfor skjermkanten. Uff du har byttet stabstag, da må du vise bilen til Ombyggning. å nei du har byttet lykter, de er E merkede, men du må skaffe papirer på de forde."

Skal ut på jordet å kjøre golf nå. Er bare å komme å se på. Men da blir jeg borte en god stund fra BF, så du får fortstette diskusjonen uten meg ivers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider