Gå til innhold

StreetMeet 21. April `07 (Rett etter motorfestivalen)

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

Vil bare takke Team Sideways for et kjempeflott Streetmeet og håper på gjentagelse.

Når det gjelder sytingen fra mange her ang. Politi & BT, dere har bare dere selv å takke dersom dere får et ublidt møte med dem. Godkjenn modifikasjonene i vognkortet så slipper dere det f**** tullet med visning og spørsmål.

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her var det jaggu mange hjerneskada fitter. SPESIELT audifanatic, som ikke skjønner at man faktisk skal ha en GODKJENT bil for å kjøre på NORSK VEI. Hvis du har så jævla store problemer med det kan du jo liksågreit holde deg hjemme og ta bussen, FORDI DET ER IKKE AV SLIKE GRUNNER SOM AT DE VIL HA PENGER I STATSKASSA AT DE HAR KONTROLL. De ønsker derimot at BILISTEN SOM MØTER DEG PÅ VEIEN skal være trygg på at ene hjulet ditt ikke ramler av og du skeiner rett i trynet på motgående bilist! Like lotto som å kjøre i en tunell med andre ord!

Jeg bare oppfordrer deg til å holde kjeft og kjøre disse VAG skrothaugene dine på jordet hjemme!!!!!!!

Hei din tøs, ut ifra signaturen din regner jeg med du har en chip i bilen din. Har du godkjent denne og betalt avgifter?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to ting å si: Skal man spinne og bruke dekk så må man sørge for at man stopper i tide slik at mann har mønster i dekkene på turen hjem, eller to at man har dekk man vil ofre.

Er jo moro å se panservogner legge 1500kg på den ene sida slik at det ene hjule er så vidt nede i bakken og spinner bare på det ene hjulet.

Neste år så burde noen stille med sveise apparat og metall. Da blir det slipp på begge hjul bak.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsom lesning....

Bra treffet så ut til å gå bra, selv kom det annet på timeplan for meg...desverre...

Men litt håpløs diskusjon om detta med Pilto og de trangsynte...

"ALLE" vet vel at når det er store bil samlinger/treff/stevner, så er detta en mulighet for de Statlige til å vise seg fram...

Å siden de fleste BURDE ha forstått at de ville være der...,

Ja da får vel folk ta imot mangelapper og bøter med ett smil, for drar du dit med bil du VET ikke har alt på godkjent stell,å sladder, kjører for fort å slike ting, ja da har en vel TATT ett valg når en kommer...:D så slutt å syt...:deng

Lykke til med neste Meet...når det blir noe varmere...??:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel egenltig bare 2 ting å stte fingeren på: Kaldt, å at det ble mørkt.

Da skulle du prøvd å kjøre mc hjem til oslo. Holdt på å dø av kulde når jeg passerte deg på vei hjem...

har noen bilder av den superkule nye scanian min som ble brukt som tribune:)!

Egnet seg perfekt som tribune da! Takk til kristian for god ide. Supercool truck! og skryt for ratteferdigheter. var jaggu på håret ... ps. Vet om noen steiner på ing.strand du kan flytte...

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som ikke er fornøyde med at det var et "lovlig treff", så har jeg et spørsmål. har dere vert på et street meet med så stort oppmøte tidligere? gutta i sideways gjorde en kjempejobb, var der selv hele dagen under autoslalomen og det var mye forberedelser for å få til dette. kjempe flott treff, ser frem til flere, å kansje bilen holder litt lengere enn 2 og en halv runde på slalomen

1995 volvo 940LT HGV

1990 volvo 240 Turbo (prosjekt)

1994? ford sierra stubben edition [x]

1994 mod ford scorpio [x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert..!!!

Detta var ett kjempe bra treff..Å være på treff sammen med så mye mennesker,og så mye gromt..Helt topp..

TSW,grattis med ett så bra treff.

Også til noe annet,som irriterer meg.

Dere som klager og syter over alt mulig,arranger treff selv og se selv hvor "lett" det er å arrangere noe sånt..

Å kunne arrangere ett treff som skal fungere i alle retninger er ikke lett..Det veit jeg,har to treff bak meg,og holder på med neste nå..

At politiet får beskjed om at det skal være treff og at dem godkjenner det,er vell mye bedre enn å bli jagd halve østlandet rundt..Jeg kan komme med ett eksempel,varemessa ifjor vår.Noen som husker hva som skjedde der..Fullt kaos for å komme seg ut..

Nei,takke seg til lovlige streetmeet.Jeg vil heller gå rundt å se på biler,ta bilder,prate med kjent folk o.s.v.,enn å gå rundt å tenke på at snart kommer puken for å jage deg bort eller at skiltene blir klippt..Hvis folk syns det er morro..Da sier jeg værsegod og godfornøyelse.Det er ingen som jager deg på ett lovlig treff,uansett.Så slutt å klag på oss som legger ned utall av timer og penger på ett lovlig treff..

og jeg sier det igjen,TSW flott jobba...!!!

Håper dere tar turen på treffet vårt i juni..Dette er ett lovlig treff med godkjenning av politiet,men dessverre så blir det ikke herjekjøring,men det blir mye annet som kan være bra da..!!

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som om flesteparten satte pris på treffet.

som nevnt av noen her, så har vi jobba som pokker for å få det til.

og jeg skjønner at ikke alle er klar over ansvars- momentet, og arbeid rundt en sånn kveld.

vi gjør detta for bilmiljøet, og ikke oss selv.

grovt regna, så havner vi i null (på berømte k**ehåret)

vil takke alle som møtte opp, og de som hjalp til!

og ikke minst, de som spytta litt i tiggekassa

uten dere hadde det ikke blitt no treff.. enkelt og greit.

hilsen "herje-ansvarlig"

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Curb;1839270

Når det gjelder sytingen fra mange her ang. Politi & BT' date=' dere har bare dere selv å takke dersom dere får et ublidt møte med dem. Godkjenn modifikasjonene i vognkortet så slipper dere det f**** tullet med visning og spørsmål.[/quote]

er ikke alt som flyr rett igjennom hos synet serru. deriblandt trim felger etc. ikke få det til å høres så lett ut, har ingen verdens ting med syting å gjøre. er en realitet. men all creds til gutta som gadd å arrangere detta.:) :peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider