Gå til innhold

StreetMeet 21. April `07 (Rett etter motorfestivalen)

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For se om jeg greier å få med noen fra Kongsberg også...

Hvis bilen min er på veien da..

Å ta inngangspenger trur jeg ikke gjør noe,å betale enn 50 lapp for å stille ut bilen og se andre herje.det gjør ikke meg noe..

For utgifter og treff har jeg skjønt er ett stort problem...

Vi sliter med samme problemet på kongsberg.

Dette skjer til sommeren på Kongsberg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150377

Og å få noen til å sponse er ikke lett,og med DE kravene folk setter idag,så må det bli dyrt,og det er ikke alle som har mye penger å rutte med...

Så en 50 lapp trur jeg de fleste greier..Det er ihvertfall mye billigere enn Gatebil treff...Og det går til en god sak:Å holde liv i de forskjellige klubbene som jobber r***a seg året rundt for å kunne få til noe..

Stå på...

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo, men treffet blir finansiert av autoslalom, men er jo enig med deg, men som andtho har sagt, vi setter opp en donor kasse som folk kan gi om de føler for det.

Skogen koster sine kroner, men er verdt det, vi får se hva som skjer ang den fronten, ønskene er stoore og mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo, men treffet blir finansiert av autoslalom, men er jo enig med deg, men som andtho har sagt, vi setter opp en donor kasse som folk kan gi om de føler for det.

Skogen koster sine kroner, men er verdt det, vi får se hva som skjer ang den fronten, ønskene er stoore og mange!

Riktig, det betaler ikke seg selv, men det hjelper. Uansett hva som skjer skal kjøring på våre treff være billig og inngang være gratis.. Går vi i null er vi fornøyd!

Når det gjelder rudskogen, så har vi planer for dette, men funnet ut at det blir i overkanten dyrt, det skal som sagt være billig å kjøre på våre treff.. Vi er på jakt etter alternativer, så noe blir det nok sesongen 07..

Vi i crew skal ha møte neste uka og kommer til å fastsette mye da, så du får vente å se til etter det møtet.. :thumb

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres meget bra ut Andtho. og jeg støtter som alltid opp :)

har forresten fått 2 vakter i fra bergen til treffet ;) de skal bo på hotell arena, mulig de ville være med på autoslalomen også ;)

Høres bra ut.. Du må nesten lage deg ei liste med de som du vet er sikre vakter, så jeg kan ta det med på møtet..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritbra folkens! Dette skal jeg være med på, ja!! Bra sted å være også! Tar med alle jeg klarer å få med, og en 50 lapp til støtte for de som fikser alt detta!!! Og UTEN alkohol, seff!!! Viktig å respektere de forhåndsbestemte regler som blir fastslått, når vi får komme inn gratis på et så bra treff!

Tut og kjør :camper:

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ass, selvsagt har dama bursdag den 21...:boxers Jaja, kanskje jeg kommer folks...tidlig på dagen KANSKJE :)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort, og til de som leser denne tråden, husk og si i fra til folk at det er ALKO FRITT!! ikke no fylleparty for 14iser! De vil bli bedt om og dra hjem!

De vil ihvertfall bli bedt om å legge fra seg alkoholen i bilen og ikke drikke på området, overstadig berusede personer vil bli vist ut av området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider