Gå til innhold

StreetMeet 21. April `07 (Rett etter motorfestivalen)

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

  • Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
er det lov og komme med prøveskilter forresten? eventuelt om det blir noe teknisk kontroll av bilene av dere som arrangerer?

 

Ikke noe avanserte greier.. Men vrak har ikke noe på herjeplassen å gjøre, blir nok en lett teknisk kontroll hvor vi sjekker lekkasjer osv, mest for å sleppe sanering av herjeplassen..

 

På parkeringa er det ikke noen regler ang tilstanden på bilen..

 

Har du kjørt bilen til treffet er det bra nok for oss, så prøveskilter er lov..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Vi mottar gjerne bidrag, men streetmeet SKAL være gratis..:race

 

Dette er et kjempebra tiltak! Uten sånne som dere ville samfunnet her på forumet og ellers vært betydelig svakere.

I og med at dette er gratis burde man slippe sur stemning og klager hvis det skulle bli kjedelig utover kvelden. I så fall er det bare å trå inn pedalen og lage show selv...

Jeg kommer selvfølgelig, har bare gått glipp av et streetmeet siden våren 03 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nccn stiller med så mange vi får samla sammen :)

 

Vil gjerne ha en mail på det om det er mulig?

 

andtho(a)teamsideways.com

 

Må lage meg ei liste så jeg har notert de som sikkert kan være vakter..

 

Anders

 

Edit: Ser nå at du mest sannsynlig mente at dere kommer på treffet, ikke nødvendigvis stiller som vakter.. Leste litt fort der bare..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg vel prøve og få med meg ;)

 

Høres ut som et greit opplegg ja.

Kommet i land ang. planleggingen av treffet ? Snart bare èn mnd igjen, hehe!

 

Stephan

 

Tja, er vel noen småting igjen enda.. Men banen er leid, aggregat og lysutstyr er leid..

 

Vi trenger flere vakter til treffet, ellers har vi det meste på stell..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår