Gå til innhold

StreetMeet 21. April `07 (Rett etter motorfestivalen)

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror det kommer til å være en del sivil på e6'en så man bør ta det litt med ro ;)

Ja, anbefaler alle å ta det rolig til og fra treffet..

Vi vil gjøre alt vi kan for at politiet skal la oss være noenlunde i fred, vi skal ta opp dette med lensmann i området så får vi se hva de sier..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sier nå blir det overtid gutter nå skal vi ordne julebord på hawaii ;)

Når vi skal på møte med lensmannen skal jeg få han til å ta meg i handa på at de skal la oss være i fred..

(Man kan jo håpe)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, anbefaler alle å ta det rolig til og fra treffet..

Vi vil gjøre alt vi kan for at politiet skal la oss være noenlunde i fred, vi skal ta opp dette med lensmann i området så får vi se hva de sier..

Er litt naivt å prøve og ha en dialog med politiet. Da blir de bare enda mere oppmerksom på dette. Det beste er og ikke si noe. Hva er vitsen, treffet er jo lovlig. Hva andre gjør på offentlig vei får være deres sak.

Husker forrige gang en luring her sendte søknad til kommunen. Endte med at politiet sperret av skedsmohallen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt naivt å prøve og ha en dialog med politiet. Da blir de bare enda mere oppmerksom på dette. Det beste er og ikke si noe. Hva er vitsen, treffet er jo lovlig. Hva andre gjør på offentlig vei får være deres sak.

Husker forrige gang en luring her sendte søknad til kommunen. Endte med at politiet sperret av skedsmohallen...

Skjønner hva du mener, men i dette tillfellet kan de ikke sperre av noe som helst.. Så derfor mener vi det er bedre å snakke med dem først en å risikere dårlig omtale etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, men i dette tillfellet kan de ikke sperre av noe som helst.. Så derfor mener vi det er bedre å snakke med dem først en å risikere dårlig omtale etterpå..

De kan ikke sperre noe, men de kan rigge opp en teknisk kontroll der de sender folk til et nattåpent biltilsyn ( som skjedde på metrotreffet våren 2005 ), eller de kan rigge opp laserkontroller på riksveien eller på E6 pga stor sjanse for gode innntekter...

Du får gjøre som du vil siden du arrangerer dette, men tidligere erfaringer viser at jo mindre purken vet, desto bedre. Dialog er håpløst i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ikke sperre noe, men de kan rigge opp en teknisk kontroll der de sender folk til et nattåpent biltilsyn ( som skjedde på metrotreffet våren 2005 ), eller de kan rigge opp laserkontroller på riksveien eller på E6 pga stor sjanse for gode innntekter...

Du får gjøre som du vil siden du arrangerer dette, men tidligere erfaringer viser at jo mindre purken vet, desto bedre. Dialog er håpløst i dette landet.

Skjønner hva du mener, derfor ber jeg alle om å ta det rolig opp til treffet, de tjener ikke noe på å ha laserkontroll om alle holder fartsgrensa.. Når det gjelder teknisk så finner vi nok en løsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

La være å snakke med lensmann/politi om dette.

Du bare gjør dem ekstra oppmerksomme på hele treffet.

Husk at de SVÆRT ofte er dårlig informert og dårlig forberedt, det du gjør nå er å få treffet og hele opplegget i fokus, og du får en reaksjon motsatt av hva du vil.

Tror du de blir mindre int. i kontroller når du ber dem om å "la vær å blande seg" hehe. Bare noen tips. Men gjør som du vil ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La være å snakke med lensmann/politi om dette.

Du bare gjør dem ekstra oppmerksomme på hele treffet.

Husk at de SVÆRT ofte er dårlig informert og dårlig forberedt, det du gjør nå er å få treffet og hele opplegget i fokus, og du får en reaksjon motsatt av hva du vil.

Tror du de blir mindre int. i kontroller når du ber dem om å "la vær å blande seg" hehe. Bare noen tips. Men gjør som du vil ja...

Dette treffet vil bli lagt frem i media som et alternativ til de "ulovlige" treffene rundt om.. Derfor føler vi at det er best å ha kontroll på alt.. Bedre å snakke med politiet og vite åssen de tenker en at de dukker opp like mannsterke som på metro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er et konge arrangement, kommer nok jeg, forhåpentligvis i egen bil (om den blir ferdig =P) skal dra med meg så mange kjentfolk som mulig, passer på at dem er sultne også, så eter dem mye pølser =P haha

1989 BMW E30 320i Touring

1984 BMW E30 320i (spiker)

2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er et konge arrangement, kommer nok jeg, forhåpentligvis i egen bil (om den blir ferdig =P) skal dra med meg så mange kjentfolk som mulig, passer på at dem er sultne også, så eter dem mye pølser =P haha

Det høres bra ut..

Kan ikke garantere det med pølsene dessverre, har funnet ut at vi må begrense planlegging og utgifter noe... Dette ble mer omfattende en man tenkte når man startet.. :blunk:

Men kan trøste deg med at det er to bensinstasjoner og en McD rett i nærheten av banen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at man kjører PENT før man kommer fram. Det er et ørlite boligfelt med 50-sone ca 500meter før avkjørselen til Gardermoen Raceway, og om det ikke er noen laser/radar der, blir jeg VELDIG overrasket. Kjører der selv ca hver dag, og veit hvor lett det å gi jernet der...hehe.

Det er også ei lang-slette som går langs med den ene flystripa, denne vil nok bli lagt godt øye med av onkel politi.. så ikke prøv dere på "eget" drag på sletta utpå kvelden etz..hehe..førerkortet er verdt så mye mer enn det ene draget;)

ellers gleder jeg meg! ;)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at man kjører PENT før man kommer fram. Det er et ørlite boligfelt med 50-sone ca 500meter før avkjørselen til Gardermoen Raceway, og om det ikke er noen laser/radar der, blir jeg VELDIG overrasket. Kjører der selv ca hver dag, og veit hvor lett det å gi jernet der...hehe.

Det er også ei lang-slette som går langs med den ene flystripa, denne vil nok bli lagt godt øye med av onkel politi.. så ikke prøv dere på "eget" drag på sletta utpå kvelden etz..hehe..førerkortet er verdt så mye mer enn det ene draget;)

ellers gleder jeg meg! ;)

Lønner seg å ta det rolig ja.. Men det sier seg vel selv.. :)

Kommer til å lage skilt som viser retningen mot treffet, skal nok skrive under "Hold fartsgrensa" eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner seg å komme tidlig kanskje..

Vi blir nok en 8- 10 biler fra kongsberg trur jeg..

Hvor sånn ca ligger dette i forhold til gardermoen flyplass..

Forresten,vi skal jo ha med "guide" fra jessheim..hehe

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider