ealoken Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 høres meget bra ut! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 flott! må vel bli med på dette ja. vinger er en flott plass. men hva skjedde med ahlen? spist opp? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 jepp det var noen som var veeldig sultne... eller vi kan møtes utenfor bilia... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ahlen åpnet rett over gata igjen men ble fort Kebab1 istedenfor. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 har frøsi å skrudd som bare det idag i håp om å bli ferdig:)hehe.. 5 minus i garasjen.. usj.. Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 volvo hørtes bra ut! Gleder meg... =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Mulig jeg skal selge og kjøpe noe ikke Volvo ting så vet ikke helt hva jeg kommer med enda. Blir nok bare Likbilen.... Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg og to biler til kommer fra Hamar i følge, så regner j med at Piol og evt Petter`n blir med fra Flisa...! Hadde vært kult med kolonne kjøring fra vinger, møtes på volvo eller ved statoil stasjon mellom de to siste rundkjøringene ut mot Eda, å fått tatt en fotoseanse før vi peisa til søta bror!:) Får håpe på like bra vær i år som i fjor... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 jeg gleder meg stort :) håper alle de kosmetiske detaljene mine er på plass til den tid:) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 det er det hvertfall ikke på min! :D rullende prosjekt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Jeg og to biler til kommer fra Hamar i følge, så regner j med at Piol og evt Petter`n blir med fra Flisa...! Det kan du regne med :) kan hende jeg kjører fra elverum iår da men.. MEN i år så skal jeg ikke komme som en totalt idiot etter deg.. for om det hadde vært kontroll ifjor.. så hadde jeg vel sitti uten kort enda.. hehe.. men vet godt at bilen ikke går på førerkort! kan jo bruke julekort :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Det kan du regne med :) kan hende jeg kjører fra elverum iår da men.. MEN i år så skal jeg ikke komme som en totalt idiot etter deg.. for om det hadde vært kontroll ifjor.. så hadde jeg vel sitti uten kort enda.. hehe.. men vet godt at bilen ikke går på førerkort! kan jo bruke julekort :cocain: Hehe, snuten syns sikkert det er trivelig med et julekort midt i Juni... :) hehe Greit å ta det lugnt nedover, men det er nok ingen fare... Spretter av veien i over 80 km/t j, så må uansett ta det pent... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Dro av med gamle bilen i litt over 80 jeg.. gikk bra med alle i bilen og bilen.. utrolig egentlig.. han som hjalp meg oppat av grøfta sa enkelt og greit: du skal være glad for at du kjører volvo (nydelig med så godt som hele rompa på bilen under snø) :D Hvorfor spretter du av da R_Style?? fått igjen vogna fra lakk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Dro av med gamle bilen i litt over 80 jeg.. gikk bra med alle i bilen og bilen.. utrolig egentlig.. han som hjalp meg oppat av grøfta sa enkelt og greit: du skal være glad for at du kjører volvo (nydelig med så godt som hele rompa på bilen under snø) :D Hvorfor spretter du av da R_Style?? fått igjen vogna fra lakk ? Hehe, sitter trygt i volvo`n :) Volvo`n har en tendens til å bli vanvittig stiv med litt justert senkesett... Hehe... Har ikke fått at bilen enda nei, men er vel ikke lenge før nå... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 hørtes morsomt ut detta.. vi var 4biler i følge til ål-treffet, og bare det ble jo morsomt.. ordna en kolonne fra oslo til vinger også kanskje?? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg