LaSSiss Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 kræsja visst veeeeldig for meg, Faen, jeg som hadde så lyst, Sorry karer, vi får ta det igjen på økern seinere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Hei, hvordan er dette treffet samenlignet med sørlandstreffet? er det noen kolonne ifra oslo i tilfelle hvor og når. mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 jeg skal dit kolonne eller ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Blir d oppmøte på vinger? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Det virker sånn. Snakka med noen som skal nedover fra hamar i 7 tida i morra tidlig, så de skal innom vinger også. Vurderer litt å kjøre til vinger for å slutte meg til kolonna der for moro skyld, hvis jeg får tid da.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Syns det var dårli me norske Volvo`r der egentli......... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Min står uten motor så! ellers ville jeg har vært der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ang. antall nordmenn: Tror faktisk vi (Jeg, pio|, r_style, etc..) sto for mesteparten av det norske oppmøtet. Hadde faktisk den eneste norske V40`n på treffet da! :phatyo Skal få slengt ut en link til bilder etterhvert, men er en helv***** jobb å legge ut 185 bilder på photobucket. :( Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 syns nå det var en del dårlige biler der også... den ene 240 som fikk 3 plass var det jo elendig bredding på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Det var elendig oppmøte, så vi dro tidlig hjem igjen skulle heller ha dratt til sørlande... men det får bli neste år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 bilder a? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Har en del bilder (185) liggende, men sitter å manner meg opp til å faktisk begynne å laste dem opp til photobucket'n. :( Tidkrevende greier å laste opp så mange. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Det var elendig oppmøte, så vi dro tidlig hjem igjen skulle heller ha dratt til sørlande... men det får bli neste år... Noen som har noen offisielle tall på deltager-antallet på begge treffene? Personlig gjetter jeg på +- 100 biler på Edaträffet. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Bilder på plass! :) delodur/Edatraffen2007 - Photobucket - Video and Image Hosting Fotograf på bilder som begynner med DSC-: Undertegnede Fotograf på bilder som begynner med CIM-: Pio| (gr33ts!!) Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg