lokar1 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Heisann noen som har en guide på hvordan man bytter ut gamle trommler, og setter på nye skivebremser? Dette er til corollan min. Hva må jeg tilpasse? hva må kjøpes inn? Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Fjern tromler, bremsedetaljer og bremseskjold. Kjøp passende skiver og calipere. Monter skivene på spindelen og maskiner brakett til bremsecaliper som passer festeboltene til bremseskjoldet. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Vist det er en Lik bil som kom med skivebremser bak, ville eg tatt dei delene der og satt over. Og få godkjent "hjemmemekk" på bremsesystemet, kan du bare drømme om!alacocaina Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokar1 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Tenkte ikke på en hjemmemekk, men å kjøpe noen skikkelig skivebremser og få de montert og godkjent. Sier du at dette ikke går ann med mindre de er produsert til toyota bakhjul orginalt? Hørtes da veldig strengt ut :( Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hørtes da veldig strengt ut :( Men de er veldig strenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg byttet fra trommler til skiver bak på en celica 1.6l 86 modell, tok skivene og festene fra en helt lik bil bare 2.0l dem sa ingen ting på det på EU kontroll hos naf. hvis den bilen kommer med skiver bak også kan jeg ikke tenke med det er noe problem å få det godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokar1 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hmm.. tror neppe den kom med skive bak i Norge, men nedover mot japan kom corolla 95 med 170hester og kompressor (noe som kommer på min etterhvert) så bør vel kunne finne noe på nettet.. Kom med tips hvis noen har, om hvor jeg kan finne dette :) Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg